سقوط در چاه آسانسورکودک چهار ساله ماهشهری را به کما برد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رئیس بیمارستان معرفی بندرماهشهر گفت: یک کودک چهار ساله بر اثر سقوط در چاه آسانسور نیمه کاره به شدت دچار مصدومیت شد و به کما رفت .

کرامت جاودان زاده روز جمعه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: شب گذشته این کودک با سقوط در چاه آسانسور نیمه کاره منزل خود در منطقه فاز ۷ بندرماهشهر دچار آسیب دیدگی شد و به بیمارستان معرفی بندرماهشهر منتقل شد که به علت وخامت وضعیت بلافاصله به بخش ICU منتقل شد.

وی افزود: این کودک تا صبح امروز به کما رفت و ضریب هوشیاری اش به عددسه کاهش پیدا کرد، تیم پزشکی بیمارستان با انجام عملیات CPR (احیا) در تلاش برای نجات این کودک برامدند که ضریب هوشیاری این کودک ساعتی پیش به عدد هفت افزایش یافت.

رئیس بیمارستان حاجیه نرگس معرفی شهرستان بندرماهشهر در ادامه عنوان کرد: مقرر شد این کودک برای تکمیل مراحل درمان عصر امروز جمعه به اهواز منتقل شود.

فرماندار بندرماهشهر نیز در این رابطه عنوان کرد: طبق بررسی های انجام شده و بر اساس گفته های والدین کودک، به علت نیمه ساخت بودن آسانسور آپارتمانی در منطقه فاز ۷ بندرماهشهر و همچنین به دنبال آبگرفتگی های اخیر، این کودک چهار ساله در این چاه پر از آب آسانسور سقوط می کند.

محسن بیرانوند ادامه داد: والدین کودک پس از یک الی ۲ ساعت کودک خود را پیدا کرده و به بیمارستان منتقل می کنند که متاسفانه این کودک در ابتدا هوشیاری خود را از دست داده بود.

وی اضافه کرد: در منطقه فاز ۷ بندرماهشهر که منطقه اجرای طرح مسکن مهر است، به دلیل اختلاف بین تعاونی ها و اعضای آنها با پیمانکار،ساخت اغلب منازل شهروندان با تاخیر مواجه است و در تامین زیرساخت ها تعلل ایجاد شد، این مسئله حقوقی است که باید از سوی استان بررسی و پیگیری شود.

عالی ترین نماینده دولت در شهرستان بندرماهشهر گفت: اما در مواردی که مرتبط با اداره راه و شهرسازی و شهرداری بوده و تعهداتی در قبال مردم داشته اند، پیگیری هایی انجام شد و پروژه هایی برای هر یک از دستگاه های اجرایی تعریف شد، خوشبختانه شهرداری و اداره راه و شهرسازی در سراسر شهرستان خدمات رسانی خود را برای ساکنین این مناطق در قالب پروژه هایی آغاز کرده اند و اعتباراتی نیز تخصیص داده شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.