انصراف تنها نماینده بندرماهشهر از لیگ دسته یک هندبال کشور و بی تفاوتی مسئولین!

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: تیم هندبال پارسه بندرماهشهر که این روزها اولین حضور خود در مسابقات لیگ دسته یک کشور را تجربه می کند، با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند.

حال زمزمه هایی مبنی بر احتمال انصراف این تیم از مسابقات دسته یک کشور شنیده می‌شود.
تیم هندبال پارسه بندرماهشهر در سال گذشته بعنوان تیم هیات هندبال بندرماهشهر در مسابقات لیگ دسته دو حضور داشت که پس از آنکه هیات هندبال این شهرستان اعلام کرد مایل به تیم داری نیست، فرهاد حسینی از بازیکنان پیشکسوت هندبال بندرماهشهر عهده دار اداره این تیم شد و نام آن را به “پارسه بندرماهشهر” تغییر داد.

فرهاد حسینی که در حال حاضر به عنوان سرپرست و تنها حامی مالی در کنار این تیم حضور دارد در گفتگو با خبرنگار عصرجنوب گفت:
تیم هندبال پارسه بندرماهشهر در سال گذشته با کسب عنوان قهرمانی در لیگ دسته دو کشور توانست جواز حضور در مسابقات لیگ دسته یک کشور را کسب کند و در حال حاضر در ۳ مسابقه ای که برگزار شده، یک برد از سه بازی خود داشته است و سعی بازیکنان بر این است که بازی خوبی ارائه کنند.

سرپرست تیم پارسه بندرماهشهر با اشاره به مشکلات مالی تیم افزود: تمامی تیم های شرکت کننده در لیگ دسته یک از حامیان مالی خوبی برخوردارند و بسیاری از تیم ها با جذب بازیکنان خارجی شانس بیشتری برای صعود دارند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسابقات لیگ دسته یک کشور بصورت رفت و برگشت انجام می شود و بعد از صعود از مرحله اول در مرحله دوم در یکی از شهرهای کشور متمرکز می شود، هزینه های مالی زیادی را برای تیم به بار دارد.

حسینی تاکید کرد: اگر اینگونه پیش برود، تیم به دلیل مشکلات مالی از ادامه حضور در مسابقات لیگ دسته یک کشور انصراف خواهد داد.

حسینی سرپرست تیم هندبال پارسه بندرماهشهر در پایان خاطرنشان کرد: امید می رود با رایزنی های صورت گرفته از طرف مسئولین و نهادهای مختلف اتفاق خوشایندی را برای تیم و آینده هندبال شهرستان شاهد باشیم، اما متاسفانه تاکنون اتفاقی صورت نگرفته است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.