سرپرست اداره ارشادبندر ماهشهر: دغدغه‌های شغلی خبرنگاران باید رفع شود/ انجمن صنفی خبرنگاران ماهشهر به زودی راه‌اندازی می‌شود

عصر جنوب – asrejonoob.ir: پریسا مصطفایی صبح امروز در جلسه اولیه تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران این شهرستان با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: دخت مکرم نبی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی است برای تمام زنان عالم و باید ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگوار برای آحاد جامعه به خوبی تبیین شود.

وی ادامه داد: این بانوی مخدره در بحث دفاع از حریم ولایت تا پای جان ایستاد و این موضوع مهم‌ترین بُعد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر ماهشهر در ادامه با بیان اینکه شش انجمن فرهنگی هنری زیر نظر این اداره مشغول به فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: جامعه خبری شهرستان بندر ماهشهر نیز باید دارای انجمن صنفی شود.

مصطفایی افزود: این انجمن باید به منظور پیگیری و رفع مشکلات معیشتی و صنفی این قشر تشکیل شود. این قشر تلاشگر با وجود مشقت‌های شغلی که دارند از حداقل امکانات اولیه و بدیهی محروم هستند و با تشکیل این انجمن صنفی این مشکلات به شکل بهتری پیگیری و در راستای رفع آنها تلاش خواهد شد.

وی هدف دیگر از تشکیل این انجمن را ارتقای سطح کیفی کار خبرنگاران این شهرستان عنوان کرد و گفت: خبرنگاران باید همواره به علوم روز و فناوری‌های نو مجهز باشند تا بتوانند رسالت ذاتی خود را به نحو شایسته‌تری ایفا کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر ماهشهر در پایان اضافه کرد: امیدوارم این انجمن صنفی هرچه سریع‌تر تشکیل و در راستای رفع دغدغه‌ها و مشکلات خبرنگاران این شهرستان گام‌های بلند و مؤثری برداشته شود.

مرجع/فارس

 

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.