سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر: نقش رسانه ها در توسعه و پیشرفت جامعه بی بدیل است/ خبرنگاران باید حمایت شوند

عصر جنوب – asrejonoob.ir:پریسا مصطفایی ظهر امروز در حاشیه برگزاری کارگاه آموزش خبرنویسی اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان از مدتها پیش قصد برگزاری این دوره آموزشی را داشت.

وی ادامه داد: همه ما در تمام شرایط نیازمند آموزش هستیم و باید به دانسته ها و آموزه های خود بیفزاییم و خود را بی نیاز از آموزش ندانیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: از آنجایی که خبرنگاری یک شغل حساس و پرمشغله است و به عنوان یکی از کارهای پرخطر شناخته شده و خبرنگاران ماهشهری نیز با مشکلات معیشتی و صنفی فراوانی دست و پنجه نرم می کنند، لذا لازم است انجمن صنفی خبرنگاران در این شهرستان تشکیل شود.

مصطفایی متذکر شد: همه خبرنگاران شهرستان بندر ماهشهر باید برای تحقق این مهم مشارکت کنند. اختلاف نظرها و اختلاف سلیقه ها در تمام قشرها وجود دارد و همین مسأله باعث تضارب آراء می شود، اما در بحث صنفی این اختلاف نظرها باید کنار گذاشته شود.

وی نقش رسانه ها را در توسعه و پیشرفت جامعه بی بدیل دانست و گفت: در صورت تقویت این قشر گام مهمی در راستای توسعه و تعالی جامعه برداشته خواهد شد. بنابراین همه باید از خبرنگاران حمایت کرده و در این مسیر گام بردارند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر ماهشهر در پایان اضافه کرد: این اداره نیز بنا بر رسالت و وظیفه ذاتی که برعهده دارد تمام تلاش و کوشش خود را برای حمایت از این قشر به کار خواهد برد و در راه از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.

 

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.