سرمربی فوتسال حفاری: حمله کردن به داور بازی با سونگون قشنگ نبود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری با اشاره به حواشی دیدار روز گذشته این تیم برابر مس سونگون در لیگ برتر کشور، گفت: این اتفاق که پایان بازی چند نفر به سوی داور حمله کردند، قشنگ نبود و نقطه تاریک بازی همین موضوع بود.

کیاوش علاسوند در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تساوی تیمش برای مس سونگون در مهمترین بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر کشور، اظهارکرد: بازی را خوب شروع کردیم و به نظرم باتوجه به حضور پرشور  تماشاگران تبریزی، در هر دو نیمه عملکرد قابل قبولی ارائه دادیم.

وی بیان کرد: در نیمه نخست موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم اما تیم‌مان با توجه به حضور پرشور تماشاگران حریف، در دقایق ابتدایی تحت تاثیر قرار گرفت و در این دقایق شرایط همیشگی را نداشتیم و حریف توانست از موقعیت‌های خود به‌خوبی استفاده کند و به دو گل برسد ولی کم کم از زیر فشار حریف خارج شدیم و در نیمه دوم توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری عنوان کرد: من فکر می‌کنم در این دیدار، عملکرد علیرضا صمیمی دروازه‌بان مس سونگون و سجاد بابایی دروازه‌بان تیم ما بسیار خوب بود. مس واقعا تیم باثبات و خوبی است و ما نیز برابر آن‌ها بسیار خوب بازی کردیم و در دقایق پایانی با توجه به آنالیزی که از حریف داشتیم، توانستیم به آن‌ها ضربه بزنیم. به نظرم نتیجه تساوی بسیار عادلانه بود. من فکر می‌کنم مس سونگون شایسته قهرمانی است.

وی در خصوص داوری این دیدار نیز گفت: همان‌طور که مس به یکسری صحنه‌ها معترض بود ما هم اعتراض‌هایی داشتیم. فکر می‌کنم در همان دقایق ابتدایی بازی، داور می‌توانست بازیکن حریف را اخراج کند و همچینن در یکی دو صحنه دیگر نیز می‌توانست به بازیکن حریف، کارت نشان دهد اما این اتفاق نیافتاد. صحنه مشکوک پنالتی نیز به وجود آمد که بر علیه حریف سوت زده شد اما به هرحال این اشتباهات هم جزیی از بازی است و برای دو تیم بود.

علاسوند ادامه داد: شاید مسی‌ها از داوری این دیدار متضرر شده باشند ولی ما هم در دیدارهای مختلف متضرر شده‌ایم اما اتفاق پایان بازی که چند نفر به سوی داور حمله کردند، خوب نبود و نقطه تاریک بازی همین موضوع بود. به هر حال این اقدام قشنگ نبود و فکر می‌کنم کمی باید صبر و تحمل‌‌مان را بالا ببریم.

وی با بیان این‌که در تمامی دیدارهای باقی‌مانده تا انتهای لیگ شرافتمندانه بازی می‌کنیم، خاطرنشان‌کرد: همانطور که برابر مس سونگون صدرنشین لیگ، با تمام توان بازی کردیم، این اطمینان خاطر را به تیم‌های بالایی و پایینی جدول می‌دهیم که در چهار بازی باقیمانده نیز با شرافت بازی می‌کنیم و با تمام انرژی و توان به مصاف حریفان خواهیم رفت. ما قول داده‌ایم که لیگ را گرم‌تر کنیم و مطمئنا در ادامه نیز این کار را انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری در خصوص دیدار آینده تیمش برابر ارژن شیراز نیز گفت:‌ فکر می‌کنم بازی با ارژن از دیدار با مس هم سخت‌تر باشد، چرا که ارژن همیشه تیم قابل احترامی است و در خانه نیز حریف سختی است. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که یک بازی خوب ارائه دهیم و با امتیاز خوب از شیراز به اهواز برگردیم تا همچنان نیم‌نگاهی به کسب سکوهای دوم و سوم داشته باشیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.