مدیرعامل فولاد اکسین: وضع قوانین ضد دامپینگ چین در اروپا فرصت طلایی برای عرضه محصولات اکسین در بازار جهانی است

عصر جنوب – asrejonoob.ir:  مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: وضع قوانین ضد دامپینگ چین توسط برخی از کشورهای اروپایی، یک فرصت مناسب و طلایی را برای فولاد اکسین ایجاد کرده تا محصولات خاص خود را در بازار جهانی عرضه کند.

عبدالرضا محمودپور عصر سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در حاشیه بازدید امام جمعه موقت اهواز، نماینده اهواز در مجلس و اعضای هیات مدیره این شرکت از کارخانه تولید ورق عریض شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهارکرد: باتوجه به این که رهبرمعظم انقلاب ضمن نامگذاری سال به عنوان اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال بر این دو حوزه مهم تاکید فراوان دارند ما نیز به عنوان یک شرکت تولیدی وظیفه خود می دانیم تا در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و افزایش تولیدات داخلی گام های موثرتری برداریم.
وی افزود: افزایش تولید ارزش افزوده بیشتری را به دنبال داشته و بی شک کمک شایانی به اقتصاد داخلی کشور می کند و زمانی که اقتصاد رونق پیدا کند بخش عمده ای از مشکلات اشتغال استان نیز برطرف می شود.
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: هدف اصلی ما تولیدات خاص بوده تا بتوانیم اقتصاد استان و به دنبال آن اقتصاد داخلی کشور را تقویت کنیم.
وی تصریح کرد: با احداث کارخانه فولاد سازی در این شرکت می توانیم به صورت مستقیم برای بیش از ۸۰۰ نفر اشتغالزایی کنیم.
محمود پور بیان کرد:با توجه به این‌که استان دارای توجیه اقتصادی بسیار بالایی است، سرمایه‌گذاران بسیار راغب هستند تا در این زمینه در کارخانه فولاد اکسین و در صنعت فولادسازی به سرمایه‌گذاری بپردازند.
وی اظهار کرد: امید است بتوانیم با جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی واحد فولادسازی کارخانه فولاد اکسین را به بهره‌برداری برسانیم.
وی افزود: همچنین راه اندازی کارگاه های جانبی در کنار شرکت فولاد اکسین نیز یکی دیگر از راه های ایجاد اشتغال برای نیروهای بومی استان به شمار می رود که در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: شرکت فولاد اکسین با تولید محصولات خاص در بازارهای جهانی نیز تا اندازه زیادی خود را معرفی کرده و می توانیم در سال جاری شرایط مطلوبی را برای بازارهای خارجی خود پیش بینتی کنیم.
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: باتوجه به قوانین ضد دامپینگی که کشورهای اروپایی برای ورود چین به این کشورها وضع کرده اند، فرصت مناسبی برای ما ایجاد شده تا محصولات خود را در بازارهای جهانی عرضه کنیم.
شرکت فولاد اکسین خوزستان با هدف تکمیل حلقه گمشده زنجیره تامین صنایع نیازمند به ورق های عریض فولادی و عملیات حرارتی همچون نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع دریایی و ماشین سازی و رفع نیاز محصولات استراتژیک صنعت کشور در سال ۱۳۸۴ به ثبت رسید.
این شرکت در سال ۱۳۸۸ با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، تولید انبوه خود را آغاز کرده است و امروزه با تولید محصولات خاص در زمینه ابعاد (ورق عریض) و خواص مورد نظر مشتریان، در مسیر رشد و تعالی قدم بر می دارد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.