استاندار خوزستان: طرح آبرسانی به روستاهای آبادان بزودی به بهره برداری می رسد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:  استاندار خوزستان با عذرخواهی از مردم آبادان به علت تاخیر در اجرای طرح آبرسانی شهید کشتکار به روستاهای این شهرستان گفت: این طرح بزودی به بهره برداری می رسد.

غلامرضا شریعتی سه شنبه شب در حاشیه معارفه فرماندار ویژه آبادان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خط لوله شهید کشتکار با مشکلاتی مواجه شد گفت: طبق وعده ای که به مردم داده ایم این طرح بزودی تکمیل و به بهره برداری می رسد.
وی یکی از علل به تاخیر افتادن طرح آبرسانی شهید کشتکار را معارضین بیان کرد و گفت: قرارداد فی ما بین کارفرما سازمان آب و برق خوزستان و پیمانکار با تاخیر مواجه شد و باعث به تاخیر افتادن اجرای طرح آبرسانی مذکور شد.
شریعتی با بیان اینکه به تاخیر افتادن انعقاد قرارداد این طرح با پیمانکار ربطی به معارضین نداشت گفت: مقصر اصلی دستگاههای اجرایی بودند که روند اجرای این طرح را شتاب نبخشیدند و پیمانکار را دچار تردید کردند.
وی افزایش قیمت ها را از دیگر عوامل به تاخیر افتادن طرح مذکور عنوان کرد و گفت: نرخ لوله و انواع اتصالات گران شد و این امر مزید بر علت شد.
استاندار خوزستان افزود: امید است ظرف چندروز آینده خط لوله شهید کشتکار به اتمام برسد و روستاهای آبادان تا اوایل هفته آینده از آب آشامیدنی سالم بهره مند شوند.
شریعتی در بخش دیگر به خط آبرسانی روستاهای حفارشرقی اشاره کرد و گفت: عملیات اجرای خط لوله آبرسانی به روستاهای حفارشرقی به اتمام رسیده و تا یک هفته آینده آبرسانی روستاهای حفارشرقی آغاز می شود.
شهرستان آبادان ۷۱ روستا دارد که در تابستان سال گذشته اهالی روستاهای بخش اروندکنار و مرکزی آبادان بدلیل قطع طولانی مدت آب ابراز نارضایتی کردند.

 

/ایرنا

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.