سرنوشت اتهام‌های تبانی در دستان کمیته‌ انضباطی بسکتبال

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: پرونده شکایت هروس آوانسیان از مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی قرار است در کمیته‌ انضباطی فدراسیون بسکتبال بررسی شود.

بعد از این که تیم پتروشیمی در آخرین دیدار رده بعدی  نفت آبادان را برد و به مقام سوم رسید مهران شاهین طبع، سرمربی این تیم و سرمربی فعلی تیم ملی مسائل جدیدی را مطرح کرد و مدعی شد نتایج برخی مسابقات خارج از زمین تعیین شده است. او مدعی شد که محمود مشحون، رییس سابق فدراسیون و هروس آوانسیان ، داور سابق بین‌المللی بسکتبال با داوران لیگ برتری تماس گرفته و آنها را تحت تاثیر قرار داده‌اند تا دو تیم مهرام و شهرداری تبریز برنده دیدارهای مرحله نیمه نهایی باشند.

در این زمینه محمود مشحون ترجیح داده سکوت کند اما هروس آوانسیان بعد از این اتفاق از مهران شاهین طبع به کمیته‌ انضباطی فدراسیون شکایت کرد. با توجه به این که شاهین طبع سرمربی تیم‌ ‌ملی شد، فدراسیون بررسی این پرونده را به بعد از دیدارهای تیم‌ ‌ملی در پنجره دوم انتخابی جام جهانی بسکتبال موکول کرد و حالا زمان بررسی آن رسیده است.

آوانسیان گفته که پیگیر موضوع است و حالا دیدارهای تیم‌ ‌ملی تمام شده است. فدراسیون بسکتبال باید مساله را بررسی کند. حالا پرونده اتهام تبانی و داوری‌های اشتباه لیگ برتر در کمیته‌ انضباطی است و باید دید نتیجه‌ آن چه خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.