مسئولان با پرداختن به پس‌لرزه‌ها بین مردم رعب و وحشت ایجاد نکنند

عصر جنوب: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید با مانور دادن به این پس لرزه‌ها، وحشت و رعب میان شهروندان ایجاد کرد اما با این حال باید سازمان‌های مرتبط و مراکز امدادی در آماده‌باش کامل باشند.

سید شریف حسینی اظهار کرد: پیشگیری‌های لازم بعد از ثبت پس لرزه‌ها در اهواز و اطراف آن و نیز شهرهای دیگر رخ داده و به طول کلی آمادگی و پیش زمینه‌ای برای مقابله با هرگونه حادثه غیرمترقبه در استان وجود دارد.

وی افزود: باید آگاهی مردم را نسبت به چگونگی حفظ جان خود در چنین شرایطی بالا برد و به آنها این اطمینان را بخشید که همه سازمان‌ها برای حمایت و حفظ جان آنها بسیج شده‌اند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نباید با مانور دادن به این پس لرزه‌ها، وحشت و رعب میان شهروندان ایجاد کرد اما با این حال سازمان‌های مرتبط با مدیریت بحران چون هلال احمر، آتش نشانی‌ها و مراکز امدادی باید در آماده‌باش کامل باشند.

حسینی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در رابطه با آخرین مصوبات مجلس و کمیسیون آب نیز تصریح کرد: هیچ مصوبه جدیدی در مجلس مطرح نشده است و چون گذشته امور به نفع مردم خوزستان و به نفع مردم ایران است.

وی در پایان گفت: تمام فرافکنی‌های صورت گرفته از سوی نمایندگان اصفهان بی‌جهت و غلط است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.