شکست را توجیه نمی‌کنم / از برنامه‌ریزی سازمان لیگ متضرر شدیم

عصر جنوب: سرمربی تیم فوتبال فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برنامه‌ریزی هر پنج روز یک مسابقه، در شرایطی که تیم‌ها به تازگی از شرایط بدنسازی خارج شده‌اند، ما را متضرر کرده است.

عبدالمجید باقری‌نیا ضمن تبریک برد تیم صبای قم اظهار کرد: فاصله ما با تیم صبای قم دو گل نبود و در نهایت این دیدار باید با نتیجه مساوی خاتمه می‌یافت.

وی ادامه داد: در این دیدار موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم ولی موفق به استفاده از آنان نشدیم و همین امر باعث شد نتوانیم نتیجه دلخواه را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: تیم فوتبال صبای قم را به خوبی آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعف و قدرت آنان را می‌دانستیم و در طول بازی پایاپای با آنان روبرو شدیم.

باقری‌نیا افزود: از مشکل گل‌زنی تیم در این چهار هفته بسیار متضرر شدیم و باید هر چه سریع‌تر فکری به حال این معضل کرد.

وی با انتقاد از برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر تاکید کرد: تیم‌ها در اوایل لیگ به تازگی از دوران بدنسازی خارج شده‌اند و هر پنج روز یک دیدار برای تیم‌ها سخت است.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: از ابتدای مسابقات تاکنون تماشاگر نداشته‌ایم و این موضوع نیز دلیل دیگری بر عدم نتیجه‌گیری لازم ما بوده است.

باقری‌نیا در پایان عنوان کرد: محرومیت یک جلسه‌ای تماشاگران مسجدسلیمانی و برگزاری سه بازی خارج از خانه هنوز به ما امکان ارائه بازی شاداب همراه با حمایت هواداران خود را نداده است.

 


مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.