نمایشگاه هفته جهانی ناشنوایان در دزفول برپا شد + تصاویر

عصر جنوب: تَرَنُم سکوت

هیچ صدایی بالاتر از سکوت نیست ؛ روز جهانی ناشنوایان (سی ام سپتامبر – هشتم مِهر ماه) گرامی باد

به گزارش خبرنگار روناش ، نمایشگاهی در دزفول به همت جمعی از دختران و پسران ناشنوا و هنرمند این شهرستان در صَحن آستانه متبرکه سبزقبا (ع) دزفول بمناسبت هفته جهانی ناشنوایان (۲ تا ۸ مِهر) برپا ، که تا پنج شنبه دهم نیز ادامه دارد .

در این نمایشگاه جوانان ناشنوای خوش ذوق به نحوی قابل تحسین ، به توضیح درباره کارهای خود با زبان ایما و اشاره به بازدیدکنندگان می نمودند .

این جوانان این نمایشگاه را با تلاش و کوشش خود و بدون کمک گرفتن از نهادها و اُرگان های دولتی برپا کرده و در آن به ارائه آثار و کارهای دستی خود پرداخته اند .

بعضی از این ناشنوایان که متاسفانه قدرت تَکَلُم چندانی را هم نداشته و اغلب لال هم می باشند ، تحت پوشش اداره بهزیستی بوده و جهت ارج نهادن به آنان و استفاده هر چه بهتر از استعدادهایشان ، توجه – حمایت و همکاری نهادهای حامی و بویژه ادارات مهم دولتی چون فرمانداری را می طلبد .

شهروندان علاقمند هم جهت کسب اطلاعات بیشتر و در صورت تمایل برای کمک به این قشر معصوم و دوست داشتنی ، می توانند عصرهای دوشنبه از ساعت ۱۶ و ۳۰ تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه ، به محل دفتر “کانون ناشنوایان دزفول” واقع در خیابان امام خمینی جنوبی – خیابان علامه طباطبایی بین دانش و بلال حبشی پلاک ۷۲ مراجعه کرده ، و شماره حساب سیبای ۰۱۰۴۲۸۰۵۸۸۰۰۵ بانک ملی ایران هم پذیرای کمک های نقدی و انسان دوستانه شما سروران گرامی می باشد .

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.