حق انشعاب رایگان گاز طبیعی برای ۲ هزار خانوار خوزستانی

عصر جنوب: مدیر عامل شرکت گاز خوزستان از حق انشعاب رایگان گاز طبیعی برای ۲ هزار خانوار ساکن این استان خبر داد.

سید ناصر حسینی‌نژاد اظهار کرد: اشتراک‌پذیری رایگان گاز شهری خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی، بنیاد جانبازان و اماکن مذهبی در حال انجام است.

وی افزود: بر اساس آمار مصرفی، سال گذشته تعداد یک‌هزار و ۹۳۱خانوار تحت پوشش کمیته امداد، ۹۹۸ خانوار از سازمان بهزیستی، تعداد یکصد و ۹۱ خانوار از جانبازان سرافراز یکصد و ۹۶ خانوار از اماکن مذهبی و در مجموع ۲ هزار و ۳۸۳ خانوار به صورت رایگان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

مدیر عامل شرکت گاز خوزستان با اشاره به تسهیلات این شرکت برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی، بنیاد امور جانبازان و ایثارگران و اماکن مذهبی از حق انشعاب گاز رایگان عنوان کرد: بر اساس ماده ۱۷ قانون بودجه سال ۹۲ افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهادهای حمایتی از جمله کمیته امام خمینی و سازمان‌های بهزیستی تا پایان سال از پرداخت حق انشعاب گاز معاف بوده‌اند.

حسینی‌نژاد به میزان معافیت سازمان‌های مذکور اشاره کرد و گفت: در سال ۹۲ در مجموع بیش از ۴ میلیارد و ۶۵۲ میلیون و ۴۵۶ هزار ریال میزان معافیت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، بنیاد جانبازان و امور ایثارگران و اماکن مذهبی بوده است.

این مدیرعامل بر تداوم حمایت از بخش‌ها و سازمان‌های یاد شده تاکید کرد و گفت: امسال نیز بر اساس بند(ه) تبصره ۱۷قانون بودجه سال جاری، حق انشعاب گاز مشترکین تحت نهادها و سازمان‌های ذکر شده همچنان رایگان است.

وی افزود: تاکنون نیز تعداد ۷۷۷ خانوار و بیش از یک‌میلیارد و ۲۲۵ میلیون و ۵۰۴ هزار ریال میزان معافیت مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد جانبازان و ایثارگران و اماکن مذهبی را از خدمات این نعمت طبیعی موجب شده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.