امکانات روستاهای خوزستان برای نگاه داشتن روستاییان کافی نیست

عصر جنوب: مدیر کل امور روستایی استانداری خوزستان گفت: امکانات لازم برای تثبیت روستاییان در روستاهای خوزستان وجود ندارد.

‘ جاسم مجیدی پور’ پنج شنبه در گرهمایی مشترک شهرداران، روسای شوراهای اسلامی شهر، مدیران کل حوزه عمرانی خوزستان در محل سالن سینما هلال احمر اهواز اظهار داشت: در ۴۰ سال گذشته ۴۰ درصد از آمار روستا نشینی در خوزستان کاهش یافته است.

 

وی با اشاره به وضعیت نامناسب حمل و نقل در روستاهای خوزستان بیان داشت: وضعیت حمل و نقل در روستاهای استان بسیار نامناسب است و روستاییان و به ویژه دانش آموزان برای جابه جایی دچار مشکلات زیادی هستند.

 

مجیدی پور در ادامه افزود: یک هزار و ۴۰۰ دهیار در خوزستان وجود دارد که مقرر شده است به زودر ۴۵۰ دهیار دیگر در استان فعال شود.

 

در ادامه جلسه مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان اظهار داشت: کمبود وسایل حمل و نقل عمومی، نامناسب بودن وضعیت بهداشت و عدم ارائه خدمات ایمنی از جمله مشکلاتی است که در حوزه شهری خوزستان همواره وجود دارد.

 

‘ محمد کاظمی نژاد’ در ادامه بیان داشت: شهرداری های خوزستان با مشکلات زیادی روبرو هستند و همین باعث شده است تا در ارائه خدمات به مردم دچار کاستی های زیادی شوند.

 

وی با بیان اینکه استخدام نیرو توسط شهرداری ها در خارج از چهارچوب ممنوع شده است افزود: شهرداری های شهرهای کوچک همواره مشکل وسایل نقلیه دارند و هنوز در بسیاری از شهرهای استان زباله ها به صورت سنتی جمع آوری می شود.


 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.