«مکوندی» گزینه اول سرمربیگری نفت است

عصر جنوب: مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: برای تصدی پست سرمربیگری این تیم، بهروز مکوندی نخستین گزینه ما خواهد بود.

مسعود رضاییان امروز در گفت‌وگو بh فارس در مسجدسلیمان، با اعلام اخذ مساعدت از فدراسیون فوتبال برای روحیه بخشیدن به تیم فوتبال نفت، اظهار کرد: با تاج صحبت‌هایی مبنی بر کمک به باشگاه نفت انجام شده که وی نیز قول مساعد داده تا هفته آینده بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود.

 

وی ضمن رد شایعه گرفتن اسپانسر افزود: با وجود تلاش‌ها، تاکنون با هیچ اسپانسری به توافق نهایی نرسیده‌ایم.

 

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در خصوص وضعیت انتخاب سرمربی این تیم چند گزینه را مطرح و تصریح کرد: تاکنون چند گزینه داخلی و خارجی را مورد بررسی قرار داده‌ایم که تا قبل از تمرین روز یکشنبه هفته آینده قطعاً سرمربی تیم مشخص خواهد شد.

 

رضاییان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر مذاکره این باشگاه با بهروز مکوندی تاکید کرد: طبیعی است که مکوندی نیز یکی از گزینه‌های ما باشد، مردم مسجدسلیمان علاقه ویژه‌ای به او دارند و در کار خود در باشگاه نفت مسجدسلیمان نیز موفق بوده است.

 

این مدیرعامل اضافه کرد: در هر صورت گزینه داخلی و اصلی ما مکوندی بوده و این موضوع کتمان‌ناپذیر است.

 

وی در پایان نسبت به ماندگاری این تیم در لیگ برتر خاطرنشان کرد: اگر امیدوار به ماندن این تیم در لیگ برتر نبودم، هیچ‌گاه به مسجدسلیمان نمی‌آمدم و برای گرفتن مساعده به تهران و فدراسیون نمی‌رفتم.

 

رضاییان عنوان کرد: تا به امروز کارهای سخت زیادی انجام داده‌ام و با کمترین امکانات بیشترین بهره‌ها را گرفتم و در این برهه از زمان نیز دوستان باید کمک کنند تا این تیم در لیگ برتر حفظ شود.


 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.