تغییر ساعت کار اداره‌های خوزستان از ۵ مهرماه

عصر جنوب: ساعت کار اداره‌های استان خوزستان از پنجم مهرماه تغییر یافت.

به گزارش عصر جنوب، ساعت آغاز و پایان کار اداره‌های استان خوزستان در روزهای شنبه لغایت چهارشنبه هفت و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه و پنج‌شنبه‌ها تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه تغییر یافت.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان در همین ارتباط اظهار کرد: این تغییر ساعت با استناد به تصویب نامه شماره ۸۹۸۸۱ ت ۳۴۷۴۷ مورخ ۲۸ اسفندماه سال ۸۴ هیئت وزیران صورت گرفته است.

 

علی عماد افزود: ساعت حضور کارکنان بانک‌ها در محل کار هفت صبح و ساعت آغاز ارائه خدمات بانکی به مشتریان ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح تعیین می‌شود.

 

وی اضافه کرد: همچنین ساعت آغاز و پایان کلاس‌های درس در اوقات صبح و بعدازظهر با نظر مسئولان سازمان آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان تعیین می‌شود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان افزود: ساعت آغاز کار در شرکت‌هایی که مجاز به تعطیل در روز پنج‌شنبه هستند همانند سایر دستگاه‌های اجرایی استان و با رعایت ساعات کار مقرر در هفته خواهد بود.

 

عماد خاطرنشان کرد: ساعت آغاز و پایان کار در واحدهای تولیدی، صنعتی، صنفی، خدماتی و موسسات درمانی با رعایت مقررات مربوط براساس شرایط کار از سوی دستگاه‌ها و مسئولان ذیربط تعیین و اعلان می‌شود.

 

به گفته وی، ساعت کار مشاغل سخت و زیان‌آور و سایر موارد قانونی کماکان به قوت خود باقی است.


 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.