فرماندار شوش: امکانات تنها بیمارستان این شهرستان متناسب با نیاز منطقه نیست

عصر جنوب: فرماندار شوش گفت:وضعیت و امکانات تنها بیمارستان این شهرستان با ۵۵ سال قدمت متناسب با نیاز منطقه نبوده و مردم از این بابت گله مند می باشند.
به گزارش ایرنا ‘ رضا نجاتی ‘ سه شنبه در نشست شورای سلامت این شهرستان افزود:

بیمارستان نظام مافی شوش با قدمت طولانی از کمبود پزشک و نیروی انسانی رنج می برد و پاسخگوی نیاز بیماران نیست.

وی از دانشگاه علوم پزشکی دزفول به عنوان متولی رسیدگی به مسایل و مشکلات بهداشتی و درمانی منطقه خواست تا نسبت به بهبود امکانات این بیمارستان در حد انتظار مردم اقدام کند.

وی گفت:شهرستان شوش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و ۲۲۰ روستا از امکانات درمانی سهم بیشتری باید داشته باشد ضمن اینکه بیمارستان نظام مافی شوش به عنوان یک بیمارستان جاده ای در محور ترانزیتی اهواز و سفر هزاران گردشگر داخلی و خارجی و کاروان های راهیان نور نیازمند توجه بیشتری است.

فرماندار شوش همچنین بر ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی در این شهرستان تاکید کرد و از دستگاههای اجرایی خواست در این راستا با جدیت وارد عمل شوند.

وی با بیان اینکه هیچ گونه تعلل و کوتاهی در زمینه سلامت و امنیت غذایی شهروندان پذیرفته نیست اظهار داشت:مقوله سلامت از همه جهات و حتی به لحاظ امنیتی موضوعی مهم و اساسی است.

رییس شورای سلامت شهرستان شوش بر نظارت و کنترل بیشتر بر مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی همچنین در زمینه بهداشت آب تاکید کرد.


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.