نگاهی به عنوان ها و مطالب مهم روزنامه های خوزستان

عصر جنوب: بیشتر روزنامه های پرتیراژ خوزستان خبر ‘لغو تعطیلی روز پنجشنبه اداره ها و دستگاه های دولتی’ درخوزستان را در صفحات اول خود به چاپ رساندند.
به گزارش ایرنا این روزنامه ها به نقل از استانداری خوزستان ساعت کار اداره های دولتی را از پنج مهرماه ۷.۳۰تا۱۴.۳۰و روزهای پنجشنبه را۷.۳۰تا ۱۳.۳۰عنوان کردند.

روزنامه نور خوزستان در ستون راوی نوشت: وزیرکشور چهارشنبه(فردا) به منظور شرکت در مراسم تجلیل از ۱۳۰فرماندار ، بخشدار و شهردار دوران دفاع مقدس به اهواز می آیدو در ساعت ۱۶در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر خوزستان شرکت می کند.

۱۰۹۲روستای خوزستان آب لوله کشی ندارند ، افزایش ۹۰درصدی ظرفیت پذریش دانشجویان بومی درآموزشکده های فنی خوزستان ، برگزاری جشن شکوفه در اهواز ، رژه نیروهای مسلح در چند شهر خوزستان و صدور مجوز شارجه -آبادان از عنوان های مهم خبری روزنامه نور خوزستان است.

این روزنامه در سرمقاله خود به قلم ‘سیدمحمدطاهر موسوی زاده’ مدیر مسوول روزنامه نور خوزستان تحت عنوان’ضرورت رفع ابهام از تناقص مصوبه دولت و بخشنامه استاندار’ به ابهامات و تناقص های بخشنامه یکم شهریور استاندار خوزستان در مورد آزادی تردد همه خودروهای پلاک اروند در سطح استان و مصوبه ۱۹شهریور هیات وزیران که در آن تاکید می کند که تردد خودروها در مناطق آزاد کشور ویژه آن مناطق است پرداخته است.

روزنامه صبح کارون در صفحه نخست خود نوشت:اولتیماتوم فرماندار اهواز به شورای شهر!

این روزنامه در توضیح این خبر نوشت’سومین جلسه شورای شهر برای انتخاب هیات رییسه ناکام ماند و در پی آن فرماندار اهواز نسبت به تکرار سرنوشت شورای سوم هشدار داد.

تصویب گزارش هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان خوزستان در مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ، برخورد با عرضه کنندگان کالای قاچاق ، بانک ها همه جوره مردم را تیغ می زنند و انتقاد نماینده اهواز نسبت به نگاه جانبدارانه رسانه ها به کارون و زاینده رود از دیگر مطالب و عنوان های خبری روزنامه صبح کارون است.

و اما روزنامه فرهنگ جنوب به نقل از دکتر روحانی نوشت: در نیویورک مساله ایران هراسی رامطرح می کنم.

‘اهواز قربانی جدال اقلیت و اکثریت شورای شهر’ عنوان مطلبی است در روزنامه فرهنگ جنوب است که نگارنده به موضوع عدم انتخاب هیات رییسه شورای شهر و احتمال فروپاشی شورا و دچار شدن به سرنوشت شورای سوم می پردازد.

‘شورای شهر در راه شورای حل اختلاف’ عنوان مطلبی در ستون زیر ذره بین روزنامه خوزستان است که به نقل فرماندار اهواز آورده است’اگر جلسات انتخاب هیات رییسه به همین منوال پیش برود چاره ای جز ارجاع به شورای حل اختلاف ندارم.

انتصاب انوشیروان بهرامی به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز و تغییر ساعت کار اداره های استان خوزستان از دیگر عنوان های خبری روزنامه فرهنگ جنوب است.

روزنامه اصلاح طلب کارون به نقل از رییس جمهوری در مراسم رژه نیروهای مسلح نوشت: ایران نقطه ثبات خاورمیانه است.

این روزنامه به نقل از صادق زیباکلام استاد دانشگاه و تحلیل گر مسایل سیاسی نوشت: (مرحوم) دعاگو حاضر نشد برای قدرت پا روی همه چیز بگذارد.

روزنامه کارون در تلنگری در آغاز هفته دفاع مقدس نوشت:برای هر صندلی مدیران چند نفر شهید شده اند؟

این روزنامه درصفحه دیار کارون در گزارشی به قلم مجتبی گهستونی به پیامدها انتقال آب کارون به فلات مرکزی ایران می پردازد.

انتصاب علیرضا چرخابی به عنوان سرپرست حوزه هنری خوزستان ، تبرئه فاطمه هاشمی و تودیع و معارفه روسای دانشکده علوم پزشکی آبادان از دیگر عنوان های خبری روزنامه کارون است.


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.