انتخابات شورای شهر شادگان بر اساس شایسته‌سالاری انجام می‌گیرد

عصر جنوب: رئیس شورای اسلامی شهر شادگان گفت: مردم و رسانه‌ها بدانند که انتخابات شورای شهر شادگان بر اساس شایسته‌سالاری انجام می‌گیرد.

طاهر مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: مردم و اصحاب رسانه باید متوجه شوند که انتخابی که در شورای شهر شادگان انجام شده انتخاب شایسته‌ای است.

وی اضافه کرد: همه اعضای شورای شهر باید با هم هماهنگ باشند و با وجود اختلاف سلیقه در کنار یکدیگر به مردم خدمات ارائه دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر شادگان افزود: وقتی تصمیمی توسط اعضای شورای اسلامی شهر گرفته شده باید مورد احترام تمام اعضا قرار گیرد.

مقدم تصریح کرد: مبنای اصلی انتخاب برای پست ریاست شورا شایسته‌سالاری است و اگر فردی ظرف این مدت در یک سمتی از شورا بوده باید عملکرد فعالیت خود را نشان دهد.

این مسئول خاطر نشان کرد: همچنین اگر یکی از مسئولان در یک بازده زمانی نتوانسته عملکرد موفقی داشته باشد نباید همچنان در پست خود باقی بماند.

رئیس شورای اسلامی شهر شادگان به اعضای شورا توصیه کرد: شایسته‌سالاری را سرلوحه کار خود قرار دهند و از تمام اعضای شورای شهر می‌خواهم که با همدلی و احترام به نظرات دیگران به فعالیت خود ادامه دهند تا امید را به شهر و شهروندان بازگردانند.


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.