هیچ اتفاقی در منطقه بدون رسمیت شناختن ایران نتیجه گیری ندارد

 

عصر جنوب: استاندار خوزستان گفت: هیچ اتفاقی در منطقه بدون به رسمیت شناختن ایران نتیجه گیری ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن مقتدایی صبح امروز در مراسم رژه بزرگ نیروهای مسلح که در لشکر ۹۲ زرهی برگزار شد، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس در حقیقت یادآوری به همه کسانی است که در نظام مسئولیت دارند و اینکه ما بدانیم چه چیزها و چه کسانی را برای به دست آوردن چه چیزی از دست داده ایم. همه آن هایی که رفتند ما را در برابر امانت های به جا مانده مسئول می دانند بنابراین باید در برابر خدا پاسخگو باشیم.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور برجسته ترین و پربارترین فصل کتاب انقلاب به رهبری حضرت امام و در ادامه مقام معظم رهبری که پرچمدار راه امام است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی کتاب کاملی است که امروز می تواند حکومت داشته باشد و نتایج آن هم مشخص شده است. هر اتفاقی در جهان برای استقلال طلبی بیفتد به کتاب انقلاب اسلامی ایران مراجعه می کند.

مقتدایی خاطرنشان کرد: جوهر این کتاب خون شهداست و برجسته ترین ویژگی کتاب حوادث بعد از انقلاب و تثبیت آن، بازسازی، موفقیت های علمی و بحث دفاع مقدس همه فصل هایی از کتاب انقلاب هستند.

وی عنوان کرد: فصل دوران دفاع مقدس برشی از تمام مقاطع دوران انقلاب اسلامی ایران است. وقتی دوران دفاع مقدس را برش می زنیم می بینیم تمام وقایعی که در آن به وقوع پیوسته است همه مجموعه از مردم بود که لشکر را تشکیل داده و در قالب عملیات های مختلف جلوه نمایی می کند.

استاندار خوزستان اذعان کرد: دوران دفاع مقدس جلوه ای از تمام حوادث در طول ظهور، رشد و تثبیت اسلام است. این دوران افتخاری برای شهدا و پرچمداران آینده انقلاب محسوب می شود.

وی یادآور شد: امروز با اقتدار پای میز مذاکره می نشینیم در هر مسئله ای که در منطقه روی ایران حساب می کنند. هیچ اتفاقی در منطقه اتفاق نمی افتد و به نتیجه نمی رسد مگر اینکه جایگاه ایران را به صورت علنی و غیر علنی قبول داشته باشند.

مقتدایی در پایان گفت: ما باید خوشحال باشیم که کتاب انقلاب اسلامی برای قدرت های ظالم برنامه ریزی کرده است و کشورهایی که خودشان را باور ندارند می توانند از این کتاب بهره شوند.


 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.