مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان: ۳۵هزار جانباز استان زیرپوشش خدمات درمانی قرار دارند

عصر جنوب: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: هم اکنون ۳۵هزار جانباز خوزستانی هشت سال دفاع مقدس زیر پوشش خدمات درمانی هستند.

‘عبدالرضا فرجی’ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع کل جانبازان استان خوزستان ، ۱۱هزار نفر بالای ۲۵درصد و ۲۴هزار نفر نیز زیر ۲۵درصد هستند.

وی گفت: همه ۳۵هزار جانباز خوزستانی که دارای پرونده در این بنیاد هستند در صورت نیاز خدمات رایگان درمانی دریافت می کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با بیان اینکه معاونت درمان این بنیاد به همه جانبازان ساکن شهرستان ها و مناطق دور افتاده و محروم خدمات ارایه می کند افزود: در صورت نیاز به بستری در بیمارستان ، از محل اعتبارات سفر درمانی نسبت به انتقال جانباز به مرکز استان اقدام های لازم انجام می شود.

فرجیان با اشاره به اینکه همه توان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان برای خدمت بیشتر به جانبازان بسیج شده

افزود: خدمت به جانبازانی که هستی و سلامت خود را فدای دفاع از کشور و اسلام کرده اند افتخاری برای ماست که هیچ چیز جایگزین آن نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در ادامه با اشاره به مشکلات مالی و اعتباری دولت در چند سال اخیر ، از استاندار خوزستان خواست از محل اعتبارات مازاد و تملک دارایی روند خدمات رسانی به جانبازان را سرعت بخشد تا این بنیاد شرمنده خانواده های آنان نباشد.

وی دیدار با خانواده های جانبازان ، مسابقات ورزشی و فرهنگی ، سرکشی به جانبازان بستری در بیمارستان ها و برگزاری همایش تجلیل از جانبازان و خانواده های شهدا ، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا را از برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در طول هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

استان خوزستان به عنوان پایتخت مقاومت ملت ایران ، دژ اصلی ایستادگی در برابر تجاوز دشمن بعثی است.


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.