آبگرفتگی محوطه بیمارستان هندیجان مشکل ساز شده است

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت: پیش بینی نامناسب در تعیین سطح بیمارستان شهدا از خیابان در هنگام ساخت موجب آبگرفتگی محوطه تنها بیمارستان این شهرستان هنگام بارندگی شده و تردد بیماران به این بیمارستان را سخت کرده است.

احسان صفایی اظهار داشت: بیمارستان شهدای هندیجان هنگام مهندسی و طراحی با ارتفاع مناسب نسبت به خیابان ساخته نشده است و در سطح پایین تری از جاده قرار دارد و بارندگی موجب آبگرفتگی محوطه این بیمارستان می شود.
وی گفت: حجم آب به حدی است که موجب آبگرفتگی اتاقک برق بیمارستان نیز می شود که با توجه به عبور کابل های برق خطرناک است و باید هر چه سریعتر این مسئله اصلاح شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان افزود: سقف این بیمارستان نیز به علت استفاده از مصالح با کیفیت پایین شب گذشته و در هنگام بارندگی مشکلات زیادی ایجاد نمود.
صفایی با بیان اینکه تخلیه آب ناشی از بارندگی از محوطه این بیمارستان تنها با پمپ امکانپذیر است گفت: در خصوص راه حل قطعی رفع این مشکل با دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مکاتبه شده و در انتظار اعزام کارشناس از دانشگاه برای بررسی موضوع هستیم./ایرنا

مطالب پیشنهادی