توضیح معاون وزیر صنعت در خصوص تخلفات واردات خودرو

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تخلفات انجام گرفته در بحث ثبت سفارشات خودرو گفت: اینکه گفته می‌شود وزیر یا معاون وزیر در این خصوص تخلف کرده‌اند، اینگونه نیست.

برات قبادیان در خصوص تخلفات انجام گرفته در ثبت سفارشات خودرو اظهار کرد: معتقد هستم که وزارت صنعت، معدن و تجارت در این زمینه مظلوم واقع شد زیرا مساله به وجود آمده فقط برای ۲ درصد اختلاف ایجاد شده در ثبت سفارشات بود.
وی افزود: در این زمینه اشکال ایجاد شده در ثبت سفارش خودرو که یا بر اثر هک شدن سیستم و یا تخلف یک کارمند بوده است را در بوق و کرنا کردند و اطلاع‌رسانی درستی انجام نگرفته است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در واردات ۱۰۰ هزار خودرو، حتی اگر ۱۷۰۰ خودرو تخلف انجام شده باشد، آن تخلف در گمرک بوده و وزارت صنعت در واردات تخلف نکرده است.
قبادیان عنوان کرد: اگر در خصوص وزارت صنعت، معدن و تجارت مساله‌ای باشد آن است که سامانه وزراتخانه هک شده یا کارمندی تخلف کرده و اینکه وزیر یا معاون وزیر در این خصوص تخلف کرده، اینگونه نبوده است.
وی گفت: در کل در ۱۰۰ هزار خودرویی که در سال گذشته وارد کشور شده، ۲درصد تخلف انجام گرفته است و در همان گمرک نیز جلوی این ماجرا گرفته شد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.