از هم‌اکنون به فکر تهیه گذرنامه و مدارک قانونی سفر اربعین حسینی باشید

عصرجنوب– asrejonoob.ir: فرمانده انتظامی خوزستان در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه گفت: هموطنان از هم‌اکنون به فکر تهیه گذرنامه و مدارک قانونی سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی باشند

فرمانده انتظامی خوزستان در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه گفت: هموطنان از هم‌اکنون به فکر تهیه گذرنامه و مدارک قانونی سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی باشند.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس‌زاده در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه و وضعیت آمادگی این پایانه برای مراسم بزرگ اربعین حسینی، در جلسه ستاد اربعین حسینی با تاکید بر آمادگی کامل استان خوزستان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی از قبیل امکانات و نیروهای انتظامی استان خوزستان و همچنین نیروهای کمکی استان‌های همجوار فراهم شده‌اند تا در این ماموریت معنوی شرکت کنند.

وی در ادامه به کسانی که قصد عزیمت به عتبات عالیات دارند، توصیه کرد: افراد فاقد مدارک و مجوز قانونی به هیچ‌وجه اجازه خروج از مرز را ندارند.

عباس‌زاده بیان کرد: فرماندهی انتظامی استان خوزستان با همکاری و هماهنگی مسئولان استانی و همچنین دستگاه‌های مرتبط آماده خدمت رسانی و تامین نظم و امنیت زائران اربعین حسینی را در دو مرز شلمچه و چذابه دارد. 

 

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.