۵۰ نوعروس شهرستان کارون جهیزیه طرح محرومیت زدایی رهبری دریافت کردند

عصر جنوب – asrejonoob.ir: آیین اهدای جهیزیه به ۵۰ نوعروس شهرستان کارون در قالب طرح محرومیت زدایی رهبر معظم انقلاب عصر سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان سپاه استان و مسئولان محلی در شهرستان کارون برگزار شد.

مسئول قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل العباس(ع) سپاه خوزستان در این آیین اظهار کرد: این آیین باب خیری برای توسعه فرهنگ اقدامات خیرخواهانه است.
سردار علیرضا هاتف افزود: رهبر معظم انقلاب سال ها است بر توسعه اقدامات خیرخواهانه در جهت محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور از جمله خوزستان تاکید فراوان دارند.
وی ادامه داد: ایشان همواره تاکید دارند که به مردم ولایتمدار و ولی نعمتان نظام اسلامی کمک شود و شرایط ازدواج آسان برای نسل جوان فراهم شود.
هاتف گفت: سپاه پاسداران در راستای رسالت خود سال ها است که در این زمینه در مناطق مختلف کشور طرح هایی را اجرا کرده و قرارگاه قرب کوثر از مجموعه قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان متولی امر در سطح کشور و از جمله خوزستان اقدامات سازنده ای را تاکنون صورت داده است.
وی بیان کرد: تهیه جهیزیه برای نوعروسان شهرستان کارون تنها یک الگو و نمونه برای حمایت از نسل جوان است و انتظار می رود که مسئولان شهرستان و بزرگان طوایف و خیران نیز این حمایت ها را تداوم بخشند.
وی ادامه داد: اکنون باید شرایطی فراهم کنیم که خانواده ها دغدغه ای را برای ازدواج فرزندان خود نداشته باشند.
مسئول قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل العباس(ع) سپاه خوزستان گفت: اکنون ایام شعبان و عید سعید فطر را در ییش رو داریم و امید است این برنامه ها در این ایام نیز تداوم یابد.
وی بیان کرد: اگر به دنبال آن هستیم که محرومیت از چهره خوزستان رخت بر بندد باید همگی دست در دست هم در این راستا گام برداریم.
به گزارش ایرنا در آیین اهدای جهیزیه به ۵۰ نوعروس شهرستان کارون به هریک از این نوعروسان ۱۷قلم کالای اساسی اهدا شد.

 

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.