اورژانس ۱۱۵ خوزستان به ۱۲ هزار و ۶۵۶ مورد امداد رسانی کرد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: این مرکز از ابتدای اجرای طرح امداد نوروزی (۲۵ اسفند پارسال) تا ششم فروردین امسال، ۱۲ هزار و ۶۵۶ مورد امداد رسانی را به انجام رساند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این مرکز، شهیار میرخشتی اظهار کرد: این عملکرد شامل ماموریت ها و درمان بیماران ‌مراجعه کننده به ایستگاه های سلامت و درمانگاه های مستقر در یادمان های دوران دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: ۲ هزار و ۱۲۶ مورد از این ماموریت ها مربوط به حوادث ترافیکی شهری و جاده ای، پنج هزار و ۴۷۰ موردماموریت غیر تصادفی، ۸۵۱ مورد ماموریت اعزام بیماران بین مراکز درمانی، ۹۳۳ مورد درمان مسافران مراجعه کننده به ایستگاه های سلامت و سه هزار و ۲۷۶ مورد درمان کاروان های راهیان‌نور مراجعه کننده به درمانگاه های مستقر در یادمان های دفاع مقدس است.
میرخشتی گفت: طرح امداد نوروزی از ۲۵ اسفند ۹۵ شروع شده و تا پایان روز ۱۴ فروردین ۹۶ ادامه دارد.
اورژانس ۱۱۵ خوزستان ۲۰۰ دستگاه آمبولانس و ۱۴۲ پایگاه شامل ۵۱ شهری و ۹۱ جاده ای دارد که از این تعداد ۹۶ پایگاه شامل ۳۷ شهری و ۵۹ جاده ای مربوط به دانشگاه علوم پزشکی اهواز است.
به مناسبت تعطیلات نوروزی، ۲ ایستگاه سلامت اورژانس ۱۱۵ در مبادی ورودی استان و ۲ درمانگاه در یادمان های شهدای هویزه و طلائیه برای ارائه خدمات درمانی به مردم مستقر هستند.

 

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.