خدمات‌دهی شهرداری دزفول به مدارس به مناسبت ماه مهر

عصر جنوب: شهردار دزفول از خدمات‌دهی شهرداری به مدارس به مناسبت ماه مهر به دانش‌آموزان خبر داد.

 

محمدرضا کرمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: خدمات‌دهی شهرداری دزفول به مدارس به ‌مناسبت فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید و طرح استقبال از مهر، آغاز شده و تا اواسط مهر ماه ادامه دارد.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های شهرداری در آستانه ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس عنوان کرد: فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف عمرانی و خدماتی، فرهنگی و اجتماعی با محوریت مدارس توسط شهرداری دزفول درحال انجام است.

 

شهردار دزفول گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با مدیریت آموزش و پرورش در حوزه زیباسازی و خدماتی فعالیت‌هایی از قبیل شست‌وشوی مدارس و خیابان‌های اطراف، جمع‌آوری نخاله‌های حاشیه و داخل مدارس، رسیدگی به مبلمان و آسفالت مدارس، رنگ‌آمیزی و خط‌کشی خطوط عابر پیاده مقابل مدارس، رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرهای نزدیک مدارس، بازدید و تجهیز تابلوهای راهنمایی و رانندگی مقابل مدارس انجام شده است.

 

کرمی‌نژاد ادامه داد: سازمان آتش‌نشانی و خدماتی ایمنی شهرداری نیز قرار است با درخواست اداره آموزش و پرورش، نسبت به بررسی ایمنی مدارس اقدامات لازم را انجام دهد.

 

وی با تأکید بر اینکه شهرداری دزفول با دست‌اندرکاران آموزش و پرورش برای ایجاد یک فضای شاد و پرطراوت همکاری می‌کند خاطرنشان کرد: همه آحاد جامعه به آموزش و پرورش باید نگاه ویژه‌ای داشته باشند چرا که همه ما وامدار این دستگاه هستیم.

 

 

 


 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.