فردا روز استقلال صنعتی خوزستان خواهد بود

عصر جنوب: سرمربی تیم استقلال صنعتی خوزستان با اشاره به بازی با تراکتورسازی تبریز گفت: فردا روز استقلال صنعتی خوزستان خواهد بود.

 

عبدالله ویسی امشب قبل از بازی با تراکتورسازی تبریز در هفته نهم لیگ برتر در کنفرانس مطبوعاتی اظهار کرد: بازی خیلی سخت و سرنوشت‌سازی خواهیم داشت و با موفقیت در این بازی می‌توانیم موفقیت‌های دیگر را نیز تضمین کنیم.

 

وی افزود: هفته گذشته در هفته هشتم لیگ خلیج فارس اولین برد خود را در خارج از خانه به دست آوردیم و حالا برای ادامه این موفقیت بازی با تیمی سخت‌کوش و پرتوان به نام تراکتورسازی را در خانه داریم که بدون شک برای نباختن و بردن بازی به میدان می‌رویم.

 

سرمربی تیم استقلال صنعتی خوزستان با اشاره به اتفاقاتی که در چند بازی اخیر برای این تیم افتاده است، گفت: همیشه اتفاقات فوتبالی به نفع  تیم‌هایی است که زیبا فوتبال بازی می‌کنند؛ ما فردا خیلی محتاط بازی می‌کنیم و خواهید دید فردا روز استقلال صنعتی خوزستان خواهد شد.

 

وی با اشاره به بازی‌های گذشته استقلال صنعتی خوزستان اضافه کرد: در سه بازی گذشته به خوبی توانستیم تیم حریف را که از مثلث‌های پرقدرتی بودند مهار کنیم؛ حتی در بازی با استقلال تهران در دقایق آخر اگر تمرکزمان را از دست نمی‌دادیم می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم؛ فردا نیز با تمرکز و انگیزه بالایی که در تیم وجود دارد بدون شک برنده میدان خواهیم بود.

 

 

 


 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.