تمهیدات امنیتی پلیس خوزستان در آغاز سال تحصیلی

عصر جنوب: معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان از پوشش کامل امنیتی دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

سرهنگ رحمن موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، تدابیر ویژه‌ای برای بازگشایی مدارس و دیگر مکان‌های فرهنگی، آموزشی و علمی در سطح استان اندیشیده شده و همکاران ما در تمام نقاط محل رفت و آمد، دانش‌آموزان را تحت پوشش امنیتی خود قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: مدیران آموزشگاه‌ها و مربیان پرورشی مدارس، جهت همکاری با نیروی انتظامی و مدیریت امور در زمینه تامین امنیت تردد دانش‌آموزان توجیه شده‌اند تا به صورت واحد و یکپارچه مانند سال‌های گذشته دانش‌آموزان سال تحصیلی خوبی را سپری کنند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان گفت: ضمن سازماندهی سرویس‌های مدارس، همکاران ما اقدامات لازم را جهت رصد و کنترل عبور و مرور دانش‌آموزان انجام خواهند داد و گشت‌ها به صورت پاس‌های پیاده، خودرویی و موتوری در زمان‌های پرتردد افزایش می‌یابند.

وی همکاری مدیران مدارس و آموزشگاه‌ها با نیروی انتظامی در جهت پیشگیری از وقوع حوادث ترافیکی برای دانش‌آموزان را بسیار ضروری دانست و اظهار کرد: نکات لازم برای نحوه عبور از عرض خیابان‌های محل استقرار مدرسه باید به دانش‌آموزان آموزش داده شود. ضمن این که همکاران ما در حوزه راهنمایی و رانندگی نیز در زمینه آموزش‌های ترافیکی برنامه‌هایی را همزمان با بازگشایی مدارس در دستور کار خود دارند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان گفت: پلیس جهت آسایش دانش‌آموزان، در ساعت‌های تردد آنها در زمان باز شدن مدارس در اول صبح و زمان تعطیلی مدارس حضور بیشتری در سطح شهرها خواهد داشت.


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.