نماینده مردم شوش: اگر نماینده ای سه هفته تعطیلات را در حوزه انتخابیه اش نباشداجحاف کرده است

عصر جنوب: سید راضی نوری اظهار داشت: آنچه که من از نماینده ها خبر دارم بیشتر آنها در حوزه انتخابیه خود بوده اند پس بد یا خوب بودن تعطیلات مجلس به استفاده نمایندگان از آن بر می گردد اگر کار استان و شهرستان را پیگیر هستند که تعطیلات به حق است ولی اگر سه هفته دنبال کارهای شخصی خود باشند بی شک تعطیلات خوب نیست.

 

سید راضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رهیاب در خصوص علت تعطیلات مجلس اظهار داشت: ما اگر آماری از نماینده ها بگیریم خواهید دید تعطیلات فرصتی است تا در حوزه انتخابیه خود بیشتر حضور داشته باشند و مشکلات استان و شهرستان را مرتفع کنند.

 

وی  ادامه داد:حالا ممکن است از این سه هفته یک هفته را هم به خانواده خود اختصاص دهند تا کمی رفاه و آسایش آنان را هم فراهم کنند که این بد نیست اما اگر نماینده ای این سه هفته را در حوزه انتخابیه خود نباشد این اجحاف است.

 

نوری تاکید کرد:آنچه که من از نماینده ها خبر دارم بیشتر آنها در حوزه انتخابیه خود بوده اند پس بد یا خوب بودن تعطیلات مجلس به استفاده نمایندگان از آن بر می گردد اگر کار استان و شهرستان را پیگیر هستند که تعطیلات به حق است ولی اگر سه هفته دنبال کارهای شخصی خود باشند بی شک تعطیلات خوب نیست.

 

نماینده مردم شوش تصریح کرد: بنده در این مدت تعطیلات دنبال مشکلات استان و شهرستان بودم مدیران مختلفی را به شهرستان دعوت کردیم در جلسات مختلفی در تهران و استان شرکت کردیم و کمتر از یک هفته ایی را هم در خدمت خانواده خود بوده ایم.

 

نوری در خصوص آخرین وضعیت ثبت جهانی شوش به رهیاب گفت: برای ثبت جهانی شوش همه دستگاه ها از شهرداری گرفته تا میراث فرهنگی بسیج شده اند و جاهایی که نیاز به ساماندهی بود یا مکانی ارتفاعش بالا بوده و باید تخریب می شده تمام این کارها صورت گرفته و در حال انجام است امروز همه چیز آماده است تا بازرسان یونسکو برای بازدید بیایند و این رویداد بزرگ تاریخی رخ بدهد.

 

وی ادامه داد: کمک هایی که برای ثبت جهانی شوش شده است بیشتر توسط پایگاه های میراث فرهنگی بوده است در کشور ۷۰ پایگاه میراث فرهنگی داریم که  سه تا از آن ها در شوش هستند یکی در اطراف چغازنیبل و هفت تپه است یکی هم در خود شوش است و جدیدا اطراف ایوان کرخه هم یک پایگاه زده اند کمک هایی که این پایگاه ها می کنند در حد توان میراث است و با تمام مشکلات مالی که دارند تلاش خود را کرده اند در سطح استان هم استانداری کمک هایی را کرده است و حداقل ۲یا ۳ میلیاردی گفته اند برای این موضوع کمک کرده اند.

 


 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.