برگزاری ۳۹ موضوع نمایشگاهی در برنامه امسال خوزستان

عصر جنوب: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان خوزستان گفت:‌ خوزستان جزو ۵ استان برتر نمایشگاهی کشور محسوب می‌شود که بنا داریم خود را به جایگاه اول در کشور از نظر شاخص نمایشگاهی برسانیم.

 

رحیم جلیلی اظهار کرد: استان‌های خوزستان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، اصفهان و فارس، ۵ استان برتر نمایشگاهی در کشور هستند.

 

وی افزود: تا قبل از سال ۹۰، رتبه استان خوزستان از نظر جایگاه نمایشگاهی ۱۷و ۱۸ بوده است اما از سال ۹۰ تاکنون با تدوین برنامه‌های منظم و منسجم و تهیه و تنظیم تقویم نمایشگاهی توانستیم از نظر شاخص‌هایی همچون تعداد برگزاری، کیفیت، نظم و انضباط و موضوعات نمایشگاهی جزو ۵ استان برتر کشور باشیم.

 

جلیلی تصریح کرد: برنامه امسال برگزاری ۳۹ موضوع نمایشگاهی و یک نمایشگاه خارجی بوده است که تا پایان سال این موضوع را محقق خواهیم کرد.

 

وی عنوان کرد: آذرماه امسال نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی خوزستان در اهواز برگزار می‌شود که این نمایشگاه برای دومین سال متوالی به صورت مشترک با همکاری شرکت‌های مناطق نفت‌خیز جنوب و ملی حفاری ایران برگزار خواهد شد.

 

جلیلی ادامه داد: این نمایشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است و پس از استان تهران، ما دومین استان برگزارکننده نمایشگاه نفت هستیم.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.