ایجاد کمپ‌های درمانی در شهرستان رامشیر

عصر جنوب: فرماندار رامشیر خواستار اجرای اقدامات تکمیلی درمانی برای معتادان و ایجاد کمپ‌های درمانی در شهرستان شد.

سعید فیوضی صبح امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامشیر که در محل فرمانداری و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد اظهار داشت: باید هماهنگی دستگاه‎ها در بحث مبارزه با مواد مخدر و تشکیل جلسه‎های مستمر و دائمی در دستور کار جدی قرار گیرد.

فرماندار رامشیر با تأکید بر اینکه کمپ‎های ترک اعتیاد در شهرستان باید فعال شوند، از نقش انجمن معتادین گمنام NA به عنوان اهرمی برای کاهش اعتیاد و فعالیت هایی در راستای تبلیغات و اطلاع رسانی یاد کرد و گفت: سیاست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اقدامات پیشگیرانه با اولویت فرهنگی است.

فیوضی افزود: در ۶ ماهه دوم سال ۹۲ چهل نفر رها شده از دام اعتیاد به مرکز فنی و حرفه‌ای رامشیر برای آموزش مراجعه کرده‌اند.

وی بیان کرد: اقدامات تکمیلی درمانی برای معتادان و ایجاد کمپ‌های درمانی از نیازهای شهرستان است و باید تمام امکانات به کار گرفته شود تا کسانی که از بند اعتیاد رها می‎شوند را حمایت کنیم.

عالی‌ترین نماینده دولت در رامشیر همچنین از برگزاری همایش‌هایی در راستای تحکیم خانواده با رویکرد مبارزه با مواد مخدر در مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش فارس، در این جلسه کمیته‌های فرعی مبازره با مواد مخدر شهرستان از جمله کمیته فرهنگی، درمان،  مقابله با عرضه، مردم نهاد و حقوقی از عملکرد خود گزارشی ارائه کردند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.