حمایت کمیته امداد شادگان از یک هزار دانشجو و دانش‌آموز

عصر جنوب: مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان گفت: یک هزار و ۳۳۰ دانش آموز و ۳۳۰دانشجو از خدمات فرهنگی کمیته امداد این شهرستان بهره‌مند هستند.

جلیل علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان، با بیان اینکه یک هزار و ۳۳۰ دانش‌آموز تحت حمایت در مقاطع مختلف آموزشی مشغول به تحصیل هستند اظهار داشت: این مددجویان از خدمات فرهنگی امداد شامل هزینه نوشت‌افزار و کتب درسی و کمک به تقویت بنیه علمی، مساعدت در آمادگی کنکور دانش آموزی، مشاوره تحصیلی و شرکت در فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و تربیتی و اردویی بهره‌مند هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشتر دانش‌آموزان و دانشجویان این شهرستان را ایتام تشکیل می‌دهند امید می‌رود با کمک خیران و نیکوکاران بتوان زمینه فرهنگی و آموزشی مناسب و بهتری را برای آنان فراهم کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان با اشاره به اینکه کمیته امداد به دنبال این است که حداقل‌های تحصیل را برای دانش‌آموزان تهیه کند، عنوان کرد: این اقدامات با هدف توانمندسازی جوانان و نوجوانان از طریق تحصیل است.

علیزاده در پایان با اشاره به اهمیت تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموزان و دانشجویان متذکر شد: دانش‌آموزان و دانشجویان سرمایه‌های عظیم علمی و معنوی در رشد و تعالی کشور هستند و پرورش استعدادها و هدایت این قشر از جامعه موجب سلامت و حرکت رو به رشد کشور می‌شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.