اجرای ۶۰ برنامه فرهنگی هفته دفاع مقدس در رامشیر

عصر جنوب: فرماندار رامشیر از اجرای ۶۰ برنامه فرهنگی هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

سعید فیوضی صبح امروز در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور جمعی از مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، رژه ۳۱ شهریور را نقطه عطفی در برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: رژه امسال با حضور بیش از یک هزار و ۲۰۰ نیروی بسیجی و مردمی برگزار می‌شود.

وی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: این هفته متعلق به همه مردم ایران است و در سالگرد هفته دفاع مقدس، تمام دستگاه‌‌های اجرایی با همراهی و مشارکت مردمی این هفته را پاس داشته و با تشکیل کمیته‌ها و برگزاری برنامه‌های متنوع در بزرگداشت آن تلاش می‌کنند.

فرماندار رامشیر با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی ا‌ست تا با ارائه برنامه‌های متنوع، دین خود را به شهدا، ایثارگران و انقلاب ادا کنیم، تصریح کرد: همه می‌دانیم که عزت و سربلندی مردم ایران مرهون ایثار‌گری‌ها و از خود گذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

این مسئول با اشاره به برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در رابطه با دفاع مقدس در این منطقه عنوان کرد: تمام نهاد‌ها باید به هفته مقدس با دید غیراداری بنگرند و با مدیریت جهادی این هفته را گرامی بدارند.

فیوضی همچنین از برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و غبارروبی مزار شهدا خبر داد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.