نفت مسجدسلیمان بر سکوی دوم مسابقات کشتی فرنگی ایستاد

عصر جنوب: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی استان خوزستان با شناخت تیم های برتر به پایان رسید.

این مسابقات در رده ی سنی جوانان و با حضور باشگاه های این استان به مناسبت دهه کرامت و میلاد مسعود حضرت امام رضا (ع) با عنوان « جام کرامت » برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، در این مسابقات تیم های اندیمشک با ۶۷ امتیاز ، نفت مسجدسلیمان با ۳۳ امتیاز ، نیشکر هفت تپه با ۲۸ امتیاز به ترتیب بر سکوهای اول تا سوم ایستادند .

این مسابقات در روزهای ۱۹ و ۲۰ شهریور به مدت دو روز به میزبانی شهر اهواز و با حضور ۱۲۶ کشتی گیر از ۱۵ شهرستان استان خوزستان برگزار گردید .

نکته حایز اهمیت در خصوص تیم نفت این است که این تیم برای نخستین بار امسال در عرصه کشتی فرنگی تیم داری نموده و با توجه به حضور مدال آوران و ملی پوشان خوزستانی که برای تیم هایی همچون اندیمشک بعنوان مهد کشتی فرنگی استان کشتی می گیرند کسب این مقام بسیار با اهمیت و برای مدیریت و ورزشکاران این تیم دلگرم کننده می باشد .

قطعاً بکار گیری مربیان مجرب و کار آزموده که سابقه مربیگری در تیم ملی را داشته باشند در رأس کادر فنی تیم نفت با توجه به پتانسیل و استعدادهای درخشانی که در جوانان و نوجوانان ورزش دوست این شهر و منطقه وجود دارد می تواند در آینده ای خیلی نزدیک مسجدسلیمان را به قطب کشتی فرنگی کشور و استان مبدل سازد .

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.