برگزاری همایش مدیریت استراتژیک کسب و کار در خوزستان

عصر جنوب: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: همایش مدیریت استراتژیک کسب و کار با حضور بنیان‌گذاران علم مدیریت استراتژیک کشور در اهواز انجام شد.

اخلاق محمدیان از برگزاری همایش مدیریت استراتژیک کسب و کار در خوزستان خبر داد و اظهار داشت: این همایش در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت با حضور صنعتگران، بازرگانان، دانشجویان کار‌شناسی ارشد و دکترا و اعضای تعاونی‌های استان برگزار شد.

وی محورهای این همایش را نقش برنامه‌ریزی و مدیریت استراتژیک در توسعه استان، اهمیت مدیریت استراتژیک برای فعالان بخش صنعت، تولید و خدمات، اهمیت مدیریت استراتژیک در صنایع کوچک، اهمیت مدیریت استراتژیک برای فعالان اقتصادی، بازرگانان و تجار بخش خصوصی و اهمیت دیدگاه استراتژیک با رویکرد صادرات به کشورهای منطقه از جمله عراق برشمرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با اشاره به اینکه همایش مدیریت استراتژیک با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، شرکت علوم مدیریت کسب و کار ویژه و دانشگاه صنایع و معادن خوزستان برگزار شد، عنوان کرد: پروفسور سید محمد اعرابی از بنیانگذاران علم مدیریت استراتژیک در کشور و رئیس انجمن مدیریت استراتژیک ایران سخنران این همایش بود که با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.