نفت جان تازه گرفت

عصر جنوب: تبم نفت مسجدسلیمان، در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، موفق شد پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی متوقف کند.

در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، تیم نفت مسجدسلیمان موفق شد تا پرسپولیس تهران را در نخستین بازی بدون علی دایی، با حساب یک بر یک متوقف کند.

تک گل مسجدسلیمانی‌ها را در این دیدار کیومرث چراغی در دقیقه چهار وارد دروازه نیلسون کرد و چشم‌ها را به ساق شیران قلعه بختیاری دوخت.

نفتی‌ها با انجام یک بازی منطقی، در تمام دقایق سعی در آرام کردن این دیدار کردند و پرسپولیس برای جبران گل خورده، در نیمه اول دائم به در بسته می‌خورد.

اما با آغاز نیمه دوم روند بازی به سود قرمز پوشان تغییر کرد و با چند حمله نیمه تمام، سرانجام هادی نوروزی در دقیقه ۵۷ موفق به گشودن قفل دروازه تیم نفت مسجدسلیمان شد.

نفتی‌ها، تساوی در ورزشگاه آزادی را نیز کاری بزرگ شمرده و از این نتیجه نیز تا آخرین لحظه دفاع کردند و مشخص بود در پایان این دیدار به هدف خود رسیدند.

نفت با پاس‌های تک ضرب و بلند سعی در خسته کردن بازیکنان پرسپولیس داشت و اجازه نداد حمید درخشان نخستین پیروزی را در مقابل این تیم جشن بگیرد.

زردپوشان دیار نفتون که در هفته گذشته با تغییرات مدیریتی روبرو بودند، مشخص بود تا آمده بودند که روند موفقیت‌های خود را در ورزشگاه آزادی تهران آغاز کنند.

باقری‌نیا، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، در این دیدار از تیم خوب خود پرده برداشت و نشان داد با اضافه کردن یک گل زن تمام عیار مشکل نفتی‌ها برای کسب نتایج لازم برطرف خواهد شد.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور، در تهران و در ورزشگاه بزرگ آزادی میهمان تیم پرسپولیس بود که این دیدار در نهایت با حساب یک بر یک به پایان رسید.

نفتی‌ها هفته آینده در مسجدسلیمان و در مقابل دیدگان هواداران خود، میزبان تیم قدرتمند، هم نام و هم خانواده خود، نفت تهران هستند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.