نماینده مردم دزفول: طرح احداث دهکده المپیک در ساحل رودخانه دز در حال پیگیری است

عصر جنوب: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت این شهرستان در زمینه ورزش های آبی با وجود رودخانه دز گفت:پیگیری برای احداث دهکده المپیک در ساحل رودخانه دز از طریق وزارت ورزش و جوانان در حال انجام است.
‘عباس پاپی زاده ‘ افزود:دزفول ظرفیت بالایی در زمینه ورزش های آبی داشته که می توان از این ظرفیت در راستای توسعه گردشگری در شمال خوزستان از آن بهره برد.

وی با بیان اینکه پیگیری زیادی برای کسب مجوز احداث دهکده المپیک در دزفول صورت گرفته افزود:این موضوع در دیدار با وزیر ورزش و جوانان طرح شده و تلاش می شود تا مجوز احداث دهکده المپیک در ساحل رودخانه دز اخذ شود.

پاپی زاده گفت:احداث دهکده المپیک در شهرستان دزفول پروژه ورزشی بزرگی است که با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی محقق خواهد شد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی به طرح توسعه مجموعه ورزشی شهید مجدیان دزفول نیز اشاره کرد و گفت:تکمیل این پروژه ورزشی به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم دزفول از حدود یک سال و نیم پیش آغاز شده و به خوبی پیش می رود.

در سفر یکروزه معاون فنی توسعه و نگهداری وزارت ورزش و جوانان به شهرستان دزفول ، ساحل رودخانه دز به عنوان محل پیشنهادی برای احداث دهکده المپیک مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.