دیدار نماینده مسجدسلیمان با ربیعی

عصر جنوب: جلیلی  نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دفتر وزیر دیدار و گفتگو کرد.

در دیدار نماینده مسجدسلیمان ،لالی،هفتکل و اندیکا در مجلس با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با وضعیت ورزشگاه کارگران و بیمه سلامت بحث و تبادل نظر شد.

جلیلی  نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دفتر وزیر دیدار و گفتگو کرد. در خصوص این جلسه به خبرنگار گفت: این دیدار به منظور پیگیری و بررسی مسائل و مشکلات شهرستان های حوزه انتخابیه خودانجام گردید.دکترجلیلی افزوده  این وزارت خانه متصدی برخی از پروژه های عمرانی ، فرهنگی و  حوزه رفاه اجتماعی در شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،هفتکل واندیکا می باشد.

جلیلی در این جلسه با وزیر کار پیرامون شرایط بیکاری شهرستان و ضرورت توجه و افزایش اعتبارات مشاغل زود بازده،حوزه انتخابیه، با توجه به بیکاری بالای چهل درصد جوانان حوزه انتخابیه و عدم اقدام جدی دولت در رفع بحران بیکاری که انتظار مردم از دولت در سال گذشته و امسال بود.

همچنین برای راه اندازی ورزشگاه کارگران مسجدسلیمان که در جلسه قبل مقرر به تامین اعتبار بود به تسریع در پرداخت مانده اعتبارات ورزشگاه کارگران برای بهره برداری در سال جاری تاکید گردید.

همچنین افزایش سهمیه دریافت بیمه سلامت افرادی که تاکنون در شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه تحت پوشش هیچ بیمه ای قرار ندارند،مقرر گردید تاپایان سال مردم چهار شهرستان در شهرها،روستاها و عشایر تحت پوشش بیمه ای قرار گیرند.

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.