درخشش جودوکاران هفتکل در مسابقات استانی

عصر جنوب: سرمربی تیم جودوی هفتکل گفت: تیم جودو این شهرستان در مسابقات استانی که با حضور ورزشکاران شهرهای مختلف برگزار شد خوش درخشید.

حبیب‌الله ایگدر اظهار کرد: تیم جودوی این شهرستان توانست با سه مدال طلا، شش نقره و سه برنز مقام دوم مسابقات جودوی استان خوزستان را به خود اختصاص دهد.

وی در ادامه به معرفی مدال‌آوران تیم هفتکل پرداخت و افزود: در این مسابقات میلاد مکوندی در وزن ۷۳ کیلوگرم و مهدی ایگدر در وزن ۲۰ کیلوگرم توانستند مدال طلا را کسب کنند.

سرمربی تیم جودوی هفتکل اضافه کرد: همچنین حامد راشدی در وزن ۴۶ کیلوگرم توانست مدال طلای ارزشمند مسابقات جودوی استان خوزستان برای تیم جودوی شهرستان هفتکل به ارمغان آورد.

ایگدر بیان کرد: در مسابقات جودوی استان خوزستان همچنین ایلیا نوروزی در وزن ۲۰ کیلوگرم و امیرحسین چریکی نیز در وزن ۲۴ کیلوگرم توانستند دو مدال نقره این رقابت‌ها را به دست آورند. سعید اصلانی در وزن ۲۷ کیلوگرم و محمد سعیدخواه در وزن ۵۰ کیلوگرم نیز برای تیم جودوی شهرستان هفتگل دو مدال نقره کسب کردند.

سرمربی تیم جودوی هفتکل گفت: همچنین در وزن ۶۰ کیلوگرم دانیال درویشی و در وزن ۴۶ کیلوگرم نیز علیرضا قلعه‌تلی برایمان افتخارآفرینی کردند.

ایگدر در پایان بیان کرد: علی قنبری در وزن ۶۰ کیلوگرم، عرفان مرادی در وزن ۳۰ کیلوگرم و احسان ملقب نیز در وزن ۶۶ کیلوگرم مدال‌های برنز این مسابقات را به گردن آویختند.

به گزارش خبرگزاری فارس، این مسابقات یک‌روزه در ۱۸ شهریورماه جاری به میزبانی هفتکل و با حضور جودوکاران شهرهای مختلف استان برگزار شد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.