شوشتر قهرمان مسابقات جودوی خوزستان شد

عصر جنوب: سرپرست اداره ورزش و جوانان هفتکل گفت: تیم شوشتر توانست در مسابقات جودوی استان خوزستان به مقام قهرمانی دست یابد.

مجید ایگدر اظهار داشت: مسابقات جودوی استان خوزستان روز گذشته با حضور ورزشکارانی از شهرهای گوناگون در شهر نفت‌خیز هفتکل برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات با قهرمانی تیم شوشتر به کار خود پایان داد افزود: جودوی استان خوزستان با حضور ورزشکارانی از شهرهای گوناگون در شهر نفتخیز هفتکل برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان هفتکل تصریح کرد: این مسابقات با گرامیداشت دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) یک‌روزه در سالن شهدای نفت هفتکل برپا شد.

ایگدر بیان داشت: در مسابقات جودوی استان خوزستان چهار تیم از شهرهای مختلف حضور داشتند و با هم به رقابت پرداختند.

وی عنوان کرد: در این مسابقات ۶۰ ورزشکار حضور داشتند و جودوکاران خوزستانی در ۱۵ وزن با هم رقابت کردند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان هفتکل اضافه کرد: در پایان این مسابقات تیم شوشتر با کسب ۱۰ مدال طلا و هشت نقره توانست قهرمان رقابت‌های جودوی استان خوزستان شود.

این مسئول یادآور شد: تیم جودوی شهرستان هفتکل نیز که حضور خوبی در مسابقات جودوی استان داشت توانست با سه مدال طلا، شش نقره و دو برنز مقام دوم را به خود اختصاص دهد.

ایگدر گفت: همچنین تیم بندر امام خمینی نیز با به دست آوردن دو مدال طلا و دو نقره به مقام سومی مسابقات جودوی استان خوزستان دست یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان رقابت‌ها حجت‌الاسلام خلیلی امام جمعه هفتکل در سالن ورزش شهدای نفت حضور یافت و مدال‌های قهرمانان را به آن‌ها اهدا کرد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.