عملیات بهسازی گلزار شهدای مسجد سلیمان آغاز شد

عصر جنوب: با تعریف پروژه ای عمرانی وعام المنفعه توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، عملیات بهسازی و مسقف نمودن گلزار شهدای « کلگه » این شهر آغاز شد .

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود : این پروژه در راستای زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش های دینی در یک حرکت جهادی توسط این شرکت تعریف و به مرحله اجرا در آمد .

Picture 1312

وی با اشاره به اینکه این اجرای این پروژه همانند پروژه بازسازی استادیوم فوتبال شهید بهنام محمدی بعنوان یک حرکت جهادی در سال جاری تماماً با استفاده از امکانات و پرسنل خود شرکت اجرا
می شود افزود : این پروژه با صرف حدود ۵۰۰۰ نفر ساعت و پیش بینی هزینه ای بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان با جدیت در حال اجراست .

وی با عنوان اینکه عملیات بهسازی و مسقف نمودن گلزار شهدای منطقه کلگه تا قبل از هفته دفاع مقدس به پایان می رسد گفت : انجام و اتمام این پروژه برگ زرین دیگریست بر کارنامه ولایت مداری و پاسداری از حریم ولایت و شهیدان و بیعت مجددی است با خون شهداء از سوی کارکنان این شرکت .

مهندس ابراهیم پیرامون در خصوص اقدامات تعریف شده برای انجام این پروژه گفت : در این پروژه مسقف نمودن با استفاده از ورقهای فلزی به مساحت حدود ۲۳۰۰ متر مربع ، رنگ آمیزی سقف و ستون ها به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع و تکمیل نرده های جداکننده گلزار از جاده دسترسی تعریف و در حال اجرا می باشد .

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ادامه داد : خاکریزی و کاشت نهال ، نصب گلدان های گل ، نصب پرچم مقدس کشورمان ، بازسازی مخزن آب و اصلاح  سیستم آبرسانی از دیگر اقداماتی است که برای این پروژه تعریف شده است .

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.