کف و هورای حاضرین در معارفه رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان

عصر جنوب: روزنامه فرهنگ جنوب در تازه ترین شماره خود در صفحه نخست به جزییات مراسم معارفه رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان از جمله هورا کشیدن حاضرین در این مراسم پرداخته است.
این روزنامه صبح خوزستان در تشریح مراسم معارفه حسن زاده رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان نوشت’پس از کش و قوس های فراوان و بروز شایعات مختلف پیرامون تغییر ریاست سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان ، سرانجام در اولین روز شهریور ماه سال جاری خبر برکناری امیرحسین نظری از ریاست این سازمان روی خروجی های استان قرار گرفت و به سرعت در شبکه های اجتماعی واتس آپ و وایبر منتشر شد.

 

این روزنامه به جزییات این مراسم پرداخت و به نقل از یزدانی معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت که در این مراسم سخنرانی کرد نوشت’که این دولت هیچ گاه آمارهای غلط و اشتباه را به خورد مردم نمی دهد و از فضای نقادی نیز استقبال می کند.

 

‘به خوزستانی بودنم افتخار می کنم’ عنوان یکی از مطالب زیر ذره بین این روزنامه به نقل از هوشمند صفایی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در نشست خبری اخیرش می باشد و از قول وی می نویسد’من به هیچ عنوان نگفته ام که خوزستان در حد و قواره من نیست اینگونه مباحث به هیچ وجه صحت ندارد چرا که من خوزستانی هستم و به خوزستانی بودنم افتخار می کنم این حرف ها ناشی از برخی جهت گیری های سیاسی است که نمی دانم از کجا آب می خورد اما مطمئن باشید که من با ۲۵سال سابقه کار و با کوله باری از تجربه های متعدد آمده ام تا تحولاتی را در بخش های مختلف ایجاد کنم.’

 

خانم ابتکار !با خوزستانی ها روراست باشید! عنوان مطلب ستون زیرذره بین روزنامه فرهنگ جنوب است و در ذیل آن می نویسد’اخیرا سرکار خانم ابتکار که مادر محیط زیست نیز لقب گرفته در صفحه فیسبوک خود خوزستانی ها را به باد انتقاد گرفته و اعتراض آنان را به طرح های انتقال آب ناموجه جلوه داده و تمام کاسه کوزه های کم آبی کارون را بر سر مردمان آن شکسته است.’

 

در ادامه این مطلب آمده سازمان حفاظت محیط زیست نه تحت فشار قومیتی نظر می دهد و نه از سر تهدید، همه کارشناسان می دانند که آسیب به کارون از طرح های استان خودشان و الگوی مصرف آب کشاورزی خودشان نشات می گیرد و آلودگی کارون ناشی از فعالیت های شهری استان خوزستان است.

 

این روزنامه در مقام پاسخگویی به اظهارات خانم ابتکار نوشت: دراین گفته خانم ابتکار که آلودگی های کارون نشات گرفته از فاضلاب های شهری و بیمارستانی و صنعتی استان است جای بحثی نیست اما اینکه تجمعات قانونی و زیست محیطی مردم خوزستان در دفاع از کارون را تهدید محسوب می کنند و یا قومیتی می پندارند ظلم به استان است مردم نجیب خوزستان هیچ مخالفتی با انتقال آب کارون برای مصارف شرب ندارند اما پشت پرده ها را خوب می دانند و متوجه شده اند که آب شرب بهانه ای است برای احیای زاینده رود و طرح ها کشاورزی فلات مرکزی.

 

‘اعزام نیروی کار ماهر به کشورهای همجوار’ تیتر مطلبی به نقل از مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در روزنامه عصر کارون است و می نویسدتفاهم نامه هایی برای صدور نیروی کار ماهر استان به کشورهای حوزه خلیج فارس به امضا رسیده است.

 

روزنامه عصر کارون از سخنان رییس جمهوری در مشهد مقدس تیتر جذابی تحت عنوان’فرهنگ با ون و پاسبان درست نمی شود انتخاب کرده و به نقل از دکتر روحانی نوشت:در عصر و دنیای ما راهی جز اقناع نداریم باید نسل جوان را اقناع کنیم اما متاسفانه دو چیز یاد گرفته ایم دیوار و فیلتر ، این که کاری درست نمی کند شما فیلتر درست می کنید و آن جوان فیلترشکن.

 

برگزاری مراسم بزرگداشت استاد کاتوزیان پدر علم حقوق نوین ایران در اهواز و انتصاب مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی خوزستان به نقل از ایرنا از عنوان های مردم روزنامه نور خوزستان است.

 

انتصاب سعید فیوضی به عنوان فرماندار جدید رامشیر و حسن زاده ورژن ۲ فرصت دوباره را غنیمت شمرد از دیگر مطالب مهم روزنامه نور خوزستان است.

 

روزنامه اصلاح طلب کارون نیز از قول روحانی در صحفه اول خود نوشت’ این دولت از هیچ تهدیدی نمی ترسد’.

 

این روزنامه به نقل از رییس جمهوری نوشت’قبل از این دولت شب که می خوابیدم مانند اصحاب کهف صبح می دیدیم هم چیز عوض شده!

 

آرامش گورستانی دانشگاه به نفع کشور نیست عنوان مهم صفحه اول روزنامه کارون از قول ‘محمدعلی نجفی’ سرپرست وزارتخانه علوم ، تحقیقات و فناوری است.

 

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.