مقتدایی خواستار شد: تشکیل پارلمان ورزشی برای پیشگیری از اعتیاد

عصر جنوب: استاندار خوزستان با اشاره به لزوم اثرگذاری بیشتر مانورهای پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر در استان، بر ضرورت همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر و فرمانداری‌های خوزستان تاکید کرد.

عبدالحسن مقتدایی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد:‌ برای اجرای مانورهایی که در تقویم شورا در نظر گرفته شده و بی‌شک اثر خوبی هم داشته‌اند، لازم است کار گسترده‌تری انجام گیرد. در این خصوص باید عملکرد مانورهای قبلی مورد تحلیل قرار گرفته تا بتوان از تجارب قبلی در جهت اثرگذاری بیشتر مانورهای آینده استفاده کرد.

وی با اشاره به اثرگذاری ورزش در جلوگیری از ابتلا به اعتیاد گفت: انتظار ما از دستگاه ورزش در این زمینه بسیار فراتر از این است. هدف بیشتر به میدان آوردن ورزشکار نیست بلکه تبلیغ بر جذب تماشاگر باید به گونه ای باشد که تماشاچیان در حد مطلوب در میدان‌های ورزشی حضور یابند و لازم است برای حضور تماشاگران در میدان‌های ورزشی انگیزه ایجاد شود.

استاندار خوزستان افزود: لازم است به جنبه‌های تبلیغی برای حضور تماشاچی اهمیت بیشتری داده شود و مواردی که بیشترین تماشاگر را به میدان می‌آورد، به عنوان الگو در نظر گرفته شود.

مقتدایی بر ضرورت تشکیل پارلمان ورزشی در استان تاکید کرد و افزود: انتظار این بود که سه ماه پیش این پارلمان راه‌اندازی شود اما این اتفاق رخ نداد. از معاونت اجتماعی استانداری و مدیرکل ورزش و جوانان استان انتظار داریم این پارلمان به زودی راه‌اندازی شود.

وی در خصوص اشتغال معتادان بهبودیافته و همچنین آموزش‌دیده توسط اداره‌کل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: شاید بتوان از جمعیت افراد بهبودیافته و آموزش‌دیده، ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر را در یکی از پروژه‌ها به صورت مستقیم مشغول به کار کرد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.