مکوندی: صحبتی برای هدایت نفت‌مسجدسلیمان با من نشده است

عصر جنوب: سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت:‌ هیچ صحبتی در خصوص هدایت این تیم با من نشده است.

 

بهروز مکوندی درباره این‌که گفته می‌شود یکی از گزینه‌های هدایت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان است، اظهارکرد: من هیچ ارتباطی با باشگاه نفت مسجدسلیمان ندارم و هیچ صحبتی هم در خصوص هدایت این تیم با من نشده است و در حال حاضر هم قرار نیست تغییر و تحول خاصی صورت بگیرد.

 

وی گفت: تنها کاری که از دست من بر می‌آید این است که برای تیم‌نفت، آقای باقری‌نیا و مجموعه باشگاه آرزوی موفقیت کنم. امیدوارم این تیم از این شرایطی که دارد، خارج شود و نتایج مطلوبی کسب کند و به آرامش برسد. امیدوارم تیم بتواند جایگاه خوبی پیدا کند و از این شرایط بحرانی خارج شود.

 

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که نظر و تمایل شما در خصوص هدایت این تیم چیست؟ عنوان‌کرد: من هیچ اطلاعاتی از باشگاه و شرایط آن ندارم. حتما علت رفتن باقری‌نیا که چند هفته در این تیم کار کرده، مسایلی است که در باشگاه می‌گذرد و ممکن است این مسایل اجازه کارکردن به شخص دیگری را هم ندهد و کار کردن در این تیم سخت باشد.

 

وی افزود: به هر حال باید این شرایط و مشکلات را ارزیابی و بعد در مورد آن صحبت کرد و من هم باتوجه به این‌که در مورد این مسایل اطلاعی ندارم، نمی‌توانم در مورد این‌که اگر هدایت تیم به من پیشنهاد شود و آیا آن را می‌پذیرم یا خیر، نظر خاصی بدهم. هر شخص دیگری هم که بخواهد هدایت این تیم را قبول کند باید قطعا مسایل و مشکلات باشگاه را ارزیابی کند.

 

مکوندی گفت: ‌در هر صورت امیدوارم مشکلاتی که برای باقری‌نیا به وجود آمده است، رفع شود. باقری‌نیا از اساتید ورزش خوزستان است و امیدوارم مسایل جانبی باشگاه که از وظایف مدیریت باشگاه است، بر طرف شود تا باقری‌نیا با آرامش به مسایل و مشکلات فنی تیم برسد و آن‌ها را حل کند و نتایج مطلوبی را به دست آورد.

 

به گزارش ایسنا، پس از استعفای مجید باقری‌نیا از سرمربیگری تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، گزینه‌های مختلفی برای هدایت این تیم مطرح شده که یکی از آن‌ها بهروز مکوندی سرمربی فصل گذشته این تیم است.

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.