مشکلات خوزستان نتیجه کتمان واقعیت‌هاست

عصر جنوب: رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: متاسفانه همیشه سعی بر کتمان واقعیت‌ها داریم و هیچگاه سعی نمی‌کنیم که حقایق را برای مدیران ارشد کشور بازگو کنیم و همین امر مشکلات استان را دو برابر کرده است.

صیدعیسی دارایی اظهار کرد: برای وزیر ارتباطات اینگونه توضیح داده شده بود که خوزستان در شرایط مطلوب ارتباطی حضور دارد و هیچ گونه مشکلی در شبکه‌های ارتباطی در استان نیست.

وی، شرایط حوزه ارتباطات را نامطلوب ارزیابی کرد و از احداث یکهزار و ۳۷۵ کیلومتر راه ارتباطی تا بهبود شبکه‌های ارتباطات استان خبر داد و افزود: با پیگیری‌های نمایندگان استان، مشکلات استان در ۱۷ بند نوشته شد که تا پایان سال رفع خواهند شد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان، مشکلات حوزه راه و شهرسازی را از دیگر مشکلات استان عنوان کرد و گفت: در زمینه راه، خوزستان رتبه ۱۱ را در بین استان‌ها داراست.

احداث فرودگاه مسجدسلیمان/ نقل و انتقالات غیرقانونی منابع طبیعی

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در ادامه از احداث فرودگاه مسجدسلیمان خبر داد و افزود: طرح فرودگاه مسجد سلیمان در دست بررسی و مطالعات آن نیز در حال انجام است.

به گفته وی، یکهزار و ۳۷۵ کیلومتر دیگر با اعتباری بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان برای توسعه، بهسازی راه‌های استان نیاز است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی همچنین به نقل و انتقالات غیرقانونی منابع طبیعی در سال‌های گذشته نیز اشاره کرد و ادامه داد: انتقال اسناد زمین‌های مردم در ۱۲ سال گذشته بدون اجازه به اسم دولت منتقل شده و امروز این مسئله مشکلات عدیده‌ای برای کشاورزان ایجاد کرده است.

دارایی با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها با گذشت شش ماه هنوز عملکرد خود را اعلام نکرده‌اند، گفت: شش ماه از سال می‌گذرد و دستگاه‌ها هنوز نتوانسته‌‌اند عملکرد خود را به مردم ارائه کنند؛ دستگاه‌های فرهنگی کجا هستند؟ به مردم بگویند چه کرده و چه برنامه‌ای دارند؟

وی ادامه داد: متاسفانه همیشه سعی بر کتمان واقعیت‌ها داریم و هیچگاه سعی نمی‌کنیم که حقایق را برای مدیران ارشد کشور بازگو کنیم و همین امر مشکلات استان را دو برابر کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در پایان اظهار کرد: اگر همت کنیم و با واقعیت‌ها پیش برویم، مشکلات استان کمتر خواهد شد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.