یک محموله سیگار قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال و ۶۸۴ گرم هرویین در خوزستان کشف و ضبط شد

عصر جنوب: رییس پلیس آگاهی خوزستان از کشف و ضبط یک محموله سیگار قاچاق به ارزش ۶۰۰میلیون ریال و نیز ۶۸۴ گرم هرویین در خوزستان خبر داد.
سرهنگ ‘حفیظ اله خواجوی’ گفت: گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خوزستان، یک دستگاه خودرو پژو پارس را که در حال انتقال محموله سیگار قاچاق در آزاد راه خلیج فارس به اهواز، بود شناسایی، وقصد متوقف کردن آن را داشتند که راننده بدون توجه به ایست پلیس فرار کرد.

 

وی افزود:ماموران پس از تعقیب و گریز ، و هدف قرار دادن لاستیک خودرو، در نهایت خودرو را در روستای ‘عنافچه’ اهواز متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

 

رییس پلیس آگاهی استان افزود: ماموران در بازرسی از خودرو مقدار ۳۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق خارجی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال که از استان بوشهر به شهرستان بروجرد بارگیری شده بود را کشف کردند.

 

سرهنگ خواجوی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

 

گزارش دیگر ایرنا حاکیست:دادستان عمومی و انقلاب شوشتر از کشف و ضبط ۶۸۴ گرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش شنبه روابط عمومی دادگستری خوزستان ، ‘مجید کاویانی’ اظهارکرد:به دنبال دریافت اخباری مبنی بر ورود مواد مخدر به شهرستان شوشتر، صدور مجوز برای بازرسی خودروهای عبوری صادر شد که مأموران موفق به کشف ۶۸۴ گرم هرویین از یک خودرو شدند.

 

وی ادامه داد: خودروی حامل مواد مخدر توقیف و متهم به هویت الف. م دستگیر شد و پس از اقرار، با قرار قانونی به زندان معرفی شد.

 

کاویانی گفت: رسیدگی در خصوص این پرونده ادامه دارد.

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.