ویسی: سه امتیاز بازی را به دلیل نداشتن لیدر از دست دادیم

عصر جنوب: سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: متاسفانه در این بازی به دلیل نداشتن یک لیدر خوب در زمین نتوانستیم از گل خود مراقبت کنیم و سه امتیاز بازی را با یک امتیاز جابجا کردیم.

 

عبدالله ویسی پس از تساوی تیمش مقابل پدیده خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی نسبتا خوبی بود و دو نیمه متفاوت داشت ما در نیمه اول برتر از حریف بودیم اما در نیمه دوم آنها از ما سرتر بودند اگرچه ما توانستیم به گل برسیم.

 

سرمربی تیم استقلال خوزستان افزود: تیم ما به دلیل نداشتن یک بازیکن خوب در میانه میدان نتوانست تمرکز لازم را ایجاد کند و گل مساوی را دریافت کردیم و حتی شانس آوردیم گل دوم را نخوردیم.

 

وی ادامه داد:‌ در این بازی موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم و می‌توانستیم پیروز میدان باشیم اما بازیکنان ما به دلیل نداشتن تمرکز کافی موقعیت‌ها را از دست می‌دادند.

 

ویسی در خصوص داوری بازی‌ها گفت: قضاوت داور بازی خوب بود و من گله‌ای از داوری ندارم و نمی‌خواهم بهانه بیاورم.

 

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط کنونی جدول باید بگویم جایگاه ما در لیگ خوب است و یک امتیاز امروز ما را یک پله بالاتر می‌آورد اگرچه برای ما قانع کننده نیست چون ما به برد نیاز داریم تا به لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار بگیریم.

 

وی در پایان در خصوص آینده تیمش گفت: به آینده تیمم امیدوارم و روز به روز شرایط ما بهتر خواهد شد امیدوارم با کسب یک پیروزی بتوانیم به لحاظ روحی و روانی در شرایط بهتری قرار بگیریم.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.