معاون استاندارخوزستان: ایجادرقابت از افزایش قیمت خودروهای اروند جلوگیری می کند

عصر جنوب: معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه برای جلوگیری از افزایش قیمت خودروهای اروندی عرضه این خودروها در بازار افزایش می یابد گفت: افزایش عرضه خودروهای پلاک اروند در خوزستان از روند صعودی قیمت خودروهای اروندی جلوگیری خواهد کرد.
ˈ امید حاجتیˈ اظهار داشت: طرح آزاد سازی تردد خودروهای اروندی تنها برای مصرف شخصی نیست بلکه ناوگان حمل و نقل عمومی استان نیز باید مجهز به خودروهای اروندی شود.

 

وی گفت: حکم اجرایی تبدیل ناوگان حمل و نقل عمومی استان به خودروهای اروند به شهرداری ها داده شده است و باید این حکم را اجرایی کنند.

 

معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان بیان داشت: با این کارناوگان حمل و نقل عمومی استان به خودروهای اروند با کیفیت بالا تجهیز می شود که به مردم بهتر خدمات رسانی شود.

 

حاجتی با اشاره به مزیت های آزادسازی تردد خودروهای اروند دراستان افزود: با این اقدام قیمت ماشین های دست دوم کاهش می یابد و اکثریت مردم می توانند از خودروهای مناسب استفاده کنند.

 

معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان بیان داشت: بسیاری از مردم نگران بودند که طرح آزاد سازی خودروهای اروند متوقف شود اما چنین چیزی اتفاق نمی افتد.

 

وی گفت: آزاد سازی تردد خودروهای اروندی در کل استان باعث می شود که فضای استان زیبا تر شود و خودروهایی با کیفیت بالاتر در جاده های استان تردد داشته باشند و مردم با پرداخت قیمتی مناسب از خودروهای با کیفیت بالا استفاده کنند.

 

 

 

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.