بین المللی شدن دانشگاه جامع پیام نور مسجد سلیمان

عصر جنوب: نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت های لازم در راستای اخذ مجوز به منظور بین المللی شدن دانشگاه پیام نور این شهرستان صورت گرفته است.

 

 

اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: به دلیل ظرفیت های موجود علمی و فضای آموزشی دانشگاه پیام نور شهرستان مسجد سلیمان درصدد هستیم تا این دانشگاه را به یک دانشگاه بین المللی تبدیل کنیم.

وی افزود: فعالیت های مقدماتی به منظور بین المللی شدن این دانشگاه در حال انجام گرفتن است و در این زمان در انتظار ارزیابی و اعلام نتیجه از شرایط علمی و محیطی دانشگاه هستیم.

جلیلی با بیان اینکه پس از صدور مجوز های لازم، دانشگاه پیام نور مسجد سلیمان اولین دانشگاه بین المللی در سطح استان خواهد بود، گفت: مجوز راه اندازی دانشکده های مهندسی وابسته به دانشگاه چمران اهواز در مقطع تحصیلات تکمیلی نیز برای شهرستان مسجد سلیمان صادر شده است.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در این زمان فرایند تاسیس دانشکده های فنی و مهندسی در کمیسیون های مربوطه در دانشگاه چمران در حال بررسی است.

وی با اشاره به فعالیت های دانشگاه جامع علمی کاربردی در شهرستان مسجدسلیمان اظهار کرد: مجوز های لازم در راستای افزایش ظرفیت در دو رشته هنر و نفت این دانشگاه در دستور کار قرار گرفته است.

جلیلی گفت: امیدوار هستیم تا افزایش ظرفیت این دو دانشکده موافقت به عمل بیاید تا زیر ساخت های نفتی و هنر در این شهرستان ایجاد شود.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این چند سال اخیر بخش آموزش در شهرستان مسجد سلیمان در سه حوزه دولتی، آزاد و جامع علمی کاربردی از رشد خوبی برخوردار بوده است.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.