فرماندار: ۲۸ پروژه در هفته دولت در شوش به بهره برداری رسید

عصر جنوب: فرماندار شوش گفت: در هفته دولت ۲۸ طرح و پروژه در بخش های مختلف این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
ˈ رضا نجاتی ˈ در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع شوش با ارائه گزارشی از عملکرد دولت در این شهرستان افزود:این طرح ها و پروژه ها در بخش کشاورزی ، آبرسانی ، گازرسانی ، جاده ، بهداشت و آموزشی اجرا شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ها را افزون بر ۲۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال برای ۳۷۴ نفر فراهم شد.

فرماندار شهرستان شوش در ادامه با گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر افزود:مردمی بودن، رفتار مبتنی بر عطوفت اسلامی ، توجه به محرومان ،ساده زیستی و خدمت صادقانه و بی منت به مردم از ویژگی های بارز این دو شهید والامقام است.

وی مقابله با ظلم و برخورد درست و صادقانه با مردم را رمز ماندگاری این شهیدان دانست و افزود: تنها هدف مسئولان نظام مقدس اسلامی تلاش در راستای خدمت صادقانه به مردم و ایجاد بستر لازم برای توسعه و آبادانی و اقتدار ملت در عرصه های مختلف است.

نجاتی با اشاره به پیشرفت قابل توجه کشور در عرصه های مختلف اظهار کرد: در سایه امنیت و آرامشی که به برکت خون پاک شهدا و ایثارگری ملت در کشور برقرار است زمینه رشد و ترقی در حوزه های مختلف فراهم شده است.

همزمان با ششمین روز از هفته دولت دو طرح بهداشتی و آموزشی روز جمعه در بخش های شاوور و مرکزی شوش افتتاح شد.

دبیرستان شش کلاسه انبیاء به مساحت دوهزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای یکهزار و ۱۴۲متر مربع که در دو طبقه و با اعتباری افزون بر ۹ میلیارد ریال در شهر حر از توابع بخش مرکزی شوش احداث شده با حضور نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

همچنین ساختمان مرکز بهداشتی ،درمانی روستای سید عباس از توابع بخش شاوور شوش با زیرینای ۲۵۰ متر مربع مجهز به بخش مامایی ، پذیرش ، داروخانه و مرکز درمان و پیشگیری بیماری هاری با سه میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.